thklinge Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Edit: Denne tråden hadde fått 4 sider med poster siden jeg så sist, jeg må lære meg å bruke F5... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Var føreren med i bilen?.Er det noen som vet?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Føreren er ofte i bilen, det er sånn bilen går framover. Du vet, noen må tråkke på gassen ;) Men nei, ettersom jeg har forstått var ikke eieren med i bilen :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakern Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ehh mente eieren ja,hehe. Han var ikke med nei,akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik^ Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Rette ordet er vel hadde...Siden Madammen dro på taket med den... OT: Er du han det var et lite notisoppslag i Autofilbladet for en god del tid siden? Syns å ha lest at noen fikk kjøpt meget billig Evo (og forsåvidt var den første i landet med en sånn en) :) EDIT: Å dra alle jenter over en kam som gjort tidligere her i tråden er bare helt patetisk. Gjør meg helt kvalm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jaja, det ble en såkalt "skitkastningstråd" dettan her, istede for å bare holde seg til "tråden" og det faktumet at ingen omkom i denna ulykka...Synd det er folk som skal "brøute" seg fram og skrike sine meninger.... vi i troms har en benevnelse på slike "lavpanner" Det har vi i østfold og! Her kaller vi dem JÆVLA Fredrikstad-Folk! :assman Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Kan ikke folk bare ta det litt med ro? Syntes vi mister alt for mange biler for tiden... Biler jeg kan huske den siste tiden: Honda ITR som understyrte og hoppet langt ut i grøfta. BMW E30 med M5 motor (hvis jeg ikke husker feil) som gikk i fjellveggen Cossie som havna i grøfta Uff, folkens, la oss ta det med ro, og nyte sommervarmen istedenifor å kjøre fra den. Kjære du.. ikke glem den Evo6 TME`en som gikk i autoværnet i lier for noen uker siden da... var ikke pent syn det heller... skal foresten kjøre den til rudskogen gatebil:) fordi sjåføren (kompis) ikke har lappen:P hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 OT: Er du han det var et lite notisoppslag i Autofilbladet for en god del tid siden? Syns å ha lest at noen fikk kjøpt meget billig Evo (og forsåvidt var den første i landet med en sånn en) :) Stemmer... Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Det har vi i østfold og! Her kaller vi dem JÆVLA Fredrikstad-Folk! :assman Ro ned du a, halv-svenske. Hilsen Sarpsborg :hello: Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Forøvrig.. så mener jeg at en person på 18-25 år ikke burde få kjøre biler med slike krefter. De mangler erfaring og rekasjoner. Kan godt hende at jenta fikk panikk og bare presset gassen i bånn. Og kan være det at hun merket bilen rykket på rompen og slapp gassen. Når man har kjørt bil bare noen år så tror man ofte man er flinkere enn man egentlig er. Hvis jeg tenker tilbake når jeg kjørte stolt rundt i min granada.. at det har vært evo.. ja, da har jeg sikkert ikke vært her idag. ALT for mange ulykker med unge personer som kjører biler med høy effekt. Det er ikke bare noe jeg tror, men det er fakta hvis man leser aviser.. Personer mellom 18-25 burde ikke få ha biler med mere en 100HK på veiene. Og kast ut bilspillerene også! Mvh Men å låne bort din egen Evo til 20-åringer er ikke noe problem?? :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Kjære du.. ikke glem den Evo6 TME`en som gikk i autoværnet i lier for noen uker siden da... var ikke pent syn det heller... skal foresten kjøre den til rudskogen gatebil:) fordi sjåføren (kompis) ikke har lappen:P hihi Røde til H.F du mener ? Var vel ikke noe autoværn ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Men å låne bort din egen Evo til 20-åringer er ikke noe problem?? :D Jeg skal nå snart la en 16 -åring øvelseskjøre med bilen min... Det er da bare en bil?! Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 stakkars bil.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 går jo wrx sti'er og evoer som kjøreskolebiler i bergenområdet så vidt jeg vet, så whats the big deal.. selvfølgelig en spesiell bil, men de er jo til for å brukes.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Men å låne bort din egen Evo til 20-åringer er ikke noe problem?? :D Snakker du om deg selv nå? :D Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg