sundan2k Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Forøvrig.. så mener jeg at en person på 18-25 år ikke burde få kjøre biler med slike krefter. De mangler erfaring og rekasjoner. Kan godt hende at jenta fikk panikk og bare presset gassen i bånn. Og kan være det at hun merket bilen rykket på rompen og slapp gassen. Når man har kjørt bil bare noen år så tror man ofte man er flinkere enn man egentlig er. Hvis jeg tenker tilbake når jeg kjørte stolt rundt i min granada.. at det har vært evo.. ja, da har jeg sikkert ikke vært her idag. ALT for mange ulykker med unge personer som kjører biler med høy effekt. Det er ikke bare noe jeg tror, men det er fakta hvis man leser aviser.. Personer mellom 18-25 burde ikke få ha biler med mere en 100HK på veiene. Og kast ut bilspillerene også! Mvh Det tar ca 7 år å bli en god sjåfør. De som har kjørt over 7 år kan nok sikkert være enige at så er tilfelle. Kommer jo ann på kilometrene bak rattet også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Er helt enig. Trodde jeg var en helt bak rattet da jeg fikk lappen. Nå, 8 år senere, vet jeg at jeg ikke hadde peiling. Blir sikkert en bedre sjåfør om noen år med enda mer kjøreerfaring. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Respekten for biler og farten øker med årene i allefall.. Trodde også jeg var flink å kjøre siden jeg bare brukte 12.5 kjøretimer i 1988, men vet i dag at det tar lang tid å lære seg trafikkbildet. Slipper å nødbremse så mye i dag som før i tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg