jumbo12 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hei.. Regner med at det er noen iherdige polo skruere her som kan hjelpe meg.. Hadde en fin polo her som jeg var så godt fornøyd med, og nå fikk jeg muligheten til å anskaffe meg en ny en. Men med rasa gear kasse. Noen som har bytta denne på polo 6n før ? Hvor mye ligger prisen på for ei gearkasse og er det en jævelig jobb ? :eek: Takk for alle tips og svar ! Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Modell på bil? og type gearkasse? Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Modell på bil? og type gearkasse? Bilen er en 1996 mod, volkswagen, Polo 1,6L 6N. med manuell kasse: DCC Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hei du..å bytte kasse på en polo går ganske greit. Er stort sett plankekjøring det meste. En brukbar brukt kasse ligger på rundt 4-5tusen. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hei du..å bytte kasse på en polo går ganske greit. Er stort sett plankekjøring det meste. En brukbar brukt kasse ligger på rundt 4-5tusen. thx, godt å høre at det ikke er noe spess pes å bytte. Folk må gjerne si i fra om dem har ei gearkasse tilsalgs. Hadde det vært mulig å satt over motor og altover fra en 6n2 eller ossen er det med det ? Angrer litt på at jeg ikke kjøpte tilbake gamle bilen fra forsikrings selskapet om det hadde vært mulig :S Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hehe tror ikke det er så mange som har en sånn kasse liggende som de skal selge sjelden vare dette her serru. Ja det er mulig og sette over motor og alt fra en 6NF men hvorfor vil du det da. Kjøper du ei brukt kasse til 5000 bytter gearolje og simring til girvelger aksel på denne så vil den holde leeenge. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hehe tror ikke det er så mange som har en sånn kasse liggende som de skal selge sjelden vare dette her serru. Ja det er mulig og sette over motor og alt fra en 6NF men hvorfor vil du det da. Kjøper du ei brukt kasse til 5000 bytter gearolje og simring til girvelger aksel på denne så vil den holde leeenge. Hvorfor jeg ville det? Du sier jo at det ikke er mange som har det liggende. I tilegg har poloen snart krysset 200 000. I og med at bilen har vært kjørt uten gearkasse olje, så tror jeg ikke motor osv. har vært tatt veldig godt vare på heller. Mens den som tok kvelden i vinter hadde så vidt kryssa 60 000 og var godt tatt vare på, inntil den led sin tragiske skjebne på altfor glatt føre tidlig i fjor høst!!! :rolleyes: Men jeg har den ikke. så var bare et hypotetisk spørsmål... Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 ledningsnettet i motorrommet er garanter forskjellig på de to. Du har startsperre på 6N2, så da må du bruke ledningsnett, instrumenter og nøkler fra den Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hmmm.. Har ikke alle 6n også startsperre da.. Mine har værtfall hatt det.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 min åsså,ligger vist i nøkkelen på 6n mener jeg..men er kassene på 6n2 noe bedre da? kommer vel an på men den 1,4 16v 75hk i 6nf har den samme kasse som 100hk? cwx kassa? Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 ledningsnettet i motorrommet er garanter forskjellig på de to. Du har startsperre på 6N2, så da må du bruke ledningsnett, instrumenter og nøkler fra den 6N har også startsperre..... min åsså,ligger vist i nøkkelen på 6n mener jeg..men er kassene på 6n2 noe bedre da? kommer vel an på men den 1,4 16v 75hk i 6nf har den samme kasse som 100hk? cwx kassa? Er ikke samma kassa..(nesten 100% sikker).. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.