Mazdius Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Blir kanskje litt mer problematisk i Norge siden politiet er så hissige på å inndra førerkort.. Ikke det at jeg klandrer politiet altså. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by Mazdaharry Blir kanskje litt mer problematisk i Norge siden politiet er så hissige på å inndra førerkort.. Ikke det at jeg klandrer politiet altså. :rolleyes: i Norge må man bare være tøffere, og gi faen i snuten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 En ting som forsåhvidt er bra, er jo at pol10 i norge enda ikke har fått seg et helikopter ;) Bra med tanke på hvis det noen gang skulle være noe sånn opplegg i norge (som jeg var med på :P) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg