fsl Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Hvor mye er det du hadde tenkt deg for D6n (uten girkasse) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 500 spenn, Må bli kvitt den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Var og hentet bilen hos wetterhus i går, det var godt.. Og bilen gikk overaskende bra i forhold til hva jeg er vant med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Gratulerer da :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Må nesten ta en titt på bilen jeg også nå Lasse! :hello: Dette ble sikkert gromt! Lenge siden sist nå ass.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Ekren: Takk! ;) Oleee: Halla, Dæven den kar'n!!! Hehe Ja bare og si ifra det.. Jobber jo på Lørenskog om dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Oleee: Halla, Dæven den kar'n!!! Hehe Ja bare og si ifra det.. Jobber jo på Lørenskog om dagen! Jaaaså? :thumb Vi får ta å hooke opp en dag da vett! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Noe bilder, bla. Nye stolene jeg skal ha i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Er det forresten noen som vil donere bort en servotank til meg? den lille svarte!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Da er tenningsbanken på sin fulle ferd! Hmm.. Tror fordeleren er problemet.. Får ny i dag da amazonemil er og henter hos VCE, Takk til dere begge!! Btw: Noen som vil være med og leie gardermoen raceway før snøen kommer? lage en liten film til 200forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Heisann! Tror jeg spotta bilen din på IKEA forrige lørdag (og seff på meetet da :P) Pen bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 stemmer, dama skulle ha noe dritt der, hater og være der!! hehe! Stod 2 biler unna deg på økern tror jeg, Jo takk! Bilen din var meget pen må jeg si! Har mulig funnet ut av tenningsproblemet nå, tror nemlig tenningsmodulen er gåen, deffekt, ellerno! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Bra du får fiksa det da :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Flott bil du har:) Og endeli fått skikkeli motor og... Brom brom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 fin tralle dette:) ja tenker du merka det fra D6 til B230ft med haltech E6K Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg