ChrisDude Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Har en Opel Vectra 1.6 som ruser seg når jeg starter den. Turtallet flyr rett i været til turtallssperra slår inn. Noen som vet hva dette skylles. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 anti lag og launch kontrollen har hengt seg opp :) kan f.eks være sot på spjeldet evt throttlemodul, eller viren har fliset seg innv i strømpe, etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 anti lag og launch kontrollen har hengt seg opp :) kan f.eks være sot på spjeldet evt throttlemodul, eller viren har fliset seg innv i strømpe, etc anti lag og launch kontrollen..kan du si noe spesifikk hva? vaieren er helt slakk...tom tatt den av uten at det hjalp. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Går den rett til værs og så ned igjen på tomgang og funker helt fint eller bare henger den der? Må ha litt meir spesifikk info om resten fungerer som det skal,under kjøring,forbruk,røyk fra eksos,temp på motor og eventuelt korleis den stabiliserar seg.? Kan være litt diverse,men mulige feil kan være falskluft,dyseheng,LMM,tomgangsventil,hjerne,temp.føler osv osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Cuz I got high... Bare måtte:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Den gikk fra null gass til fullgass og blei stående der, dette skjedde med en gang den starta. Fant ut av feilen i sta og det var den belgen mellom innsung og gassspjeld som sugde falsk luft. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg