Gå til innhold

Rayb: VW Boble 1969 - Cal Look

Ranger emnet


rayb

Anbefalte innlegg

Slenger ut litt fakta om mitt nye prosjekt.

 

Det er en 1969mod Boble 1300, blir plukka i mollekyler fremover nå,

 

Karrosseri:

Nytt gulv og kanaler skal på plass. 4 Nye skjermer og litt gulv, stigtrinn og litt ekstra plåt som er rustet bort som man finner under veis.

 

Interiør:

Nytt trekk i gulv og på siden, tak og stoler++

 

Motor og gir: Foreløpig en standard 1300, får ikke kjørt så fort med bilen igrunn, men blir en lett skremt 1600 motor etterhvert. Og ikke minst et effektanlegg må på uansett motor.

 

Understell:

Puma forstilling med drop spindler, nye foringer og bremser. Skal bli så lav som jeg tørr og senke den rundt om.

 

Felger:

Foreløpig har jeg orig. Chroma stål felger, men kan nok hende det blir Chroma Empi felger etterhvert.

 

Lakk: Blir nok en farge, det blir det alltids. kommer nok på en fin farge da den blir dytta inn i lakkboksen.

 

Vet ikke hva mer jeg skal skrive nå, men kommer mer etterhvert som jeg finner ut om jeg har glemt noe. :usa:

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir fint ja, greit å ha en veteranbil så man slipper de dyre forsikkringer og årsavgiften for ikke å glemme den. Klarer ikke å kjøre original bil, har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det...

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kommentar

Skal du bygge Cal-Look så er dette biler med senket forstilling og orginalhøyde bak. Todelt lakk er også fy på en Ekte Cal-looker.

 

Men bygg den bilen du selv vil, det er det viktigste. Ikke tenk på alle mulige forskjellige "båser" du kan bygge i. Det viktigste er å ta vare på disse flotte bilene.

 

Hilsen Cal-Looker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig i det du sier der, men har sett de i både to delt og hel farget og senket foran og både rundt hele. Det viktigste er å bygge den slik man vi ha den.

Er artige biler og verdt og ta vare på, fanger nok oppmerksomhet gjør de også.

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de sidene i favoritter, kan nok hende det blir samme farge over billen, men tankene er der.. men en ting, vis bilene på cal-look.no og .com har Cal-Look hvorfor er noen av dem senket bak også,akkurat som foran??? passer ikke inn helt de da på de sidene etter det du sier. Men samme det, gjør hva jeg vil.

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var på jobb en dagen, og da kom jeg over en boble til, en 65mod, svart med lite rust, må bytte stigtrinn og en lampe, så ut som det var det hele som var ødelagt. ellers var den hel og grei. Så nå har jeg 2 som skal gjøre istand. HEHE gått å ha noe å gjøre i sommer.

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst til å kjøpe noen deler? et bagasje lokk, to panser frontrute, sideruter bak, bakrute. to dørrer med helevinduer og noen små deler?

 

 

Takk for tilbudet, skal ha det i bakhodet. Men må få igang 65modellen først. Men kontakter deg da det blir aktuelt. Tenkt på noe pris for delene?

 

Raymond

VW Passat 1.8T stv 99mod

Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod

Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår