tobias1600 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hei, kom over ett billig k&n innsatsfilter til gassermotoren min (75hk) og lurte på om det er noe vits i å borre hull i boksen? Syntes den gikk litt bedre, men det kan være ønsketenkning.. :roll: Lage hull på undersiden da, før luftilteret liksom? Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 finnes ingen vits i å borre hull annet en lyd og at filtret fortere blir møkkete :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg lagde ennå større hull i min idag. 1.8 med avlang boks.. Det ble gromlyd! Takk for tipset Housey :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hvor store hull er det dere borrer for å få lyd, eventuelt hvor mange? Har lyst på litt lyd i vraket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 var vel snakk om en 3cm eller noe ? tipper en 5-6 hull burde gjøre susen.. kanskje enda mer? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Såpass, hehe.. Prøvde meg på dette, var kanskje litt for forsiktig da jeg borret 5 hull med 5mm bor.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 for små hull vil ikke slippe igennom mye lyd :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg borra 7 hull på 10mm, og skjerte ut med stanley. Har totalt 5x10cm tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Er dette på motor med filteret på toppen, eller på siden? Har med luftfilteret på toppen, kan jeg borre hul der? Satt på effektanlegg idag, men merka ikke mye lydforskjell gitt:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 du hører nok noen mer grov bobling om du står bak bilen ;) Du kan vel ta ut det luftfilteret som er på toppen. Om jeg ikke husker feil er det en slange som går ned mot høyre front lykt? Sett på ett KON der.. Det har jettamaster gjort.. Var ikke mye lydforskjell det heller. Men den gikk litt reinere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hmm, har ikke det røret som skal gå der, forrige eier klarte å ødelegge det, så er bare litt igjen av det, ca 15\20cm. Går det an å montere luftfilter boks der? Eventuelt fra GTi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hvorfor boks? Ta bare ett KON filter. Klart du kan montere en boks der, men det blir jo bare vanskelig. Om du tar en av disse løsningene, så husk å renske den gamle luftfilter boksen, da dritten som ikke "slapp igjennom" det forrige luftfilteret, nå er "på innsiden" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Filter bestilt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg