Larsern_1988_ Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 bilen min bruker mer vann enn bensin. Kan det være toppakningen som har gått slik at kjølevæska går inn i motoren?? Det som er rart er at noen ganger så slutter den å være slik...har perioder der den bruker vannpå en måte...HJELP! Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 sikkert lekkasje et eller annet sted... sjekk alle slanger/slangeklemmer o.l.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gork Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Er eksosen hvit eller kommer det vann ut av eksosrøret? Hvis det er tillfellet er det sansynligvis toppen som lekker. Sjekk olja så fort som mulig, er den grå og oljenivået stiger er det dit kjølevæsken renner. Får du kjølevæske i oljen går det ikke lang tid før den ødelegges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Setter en finger på toppakningen Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 takker for de svarene jeg får, men hvordan kan det ha seg at den bare bruker mye vann noen ganger. slik som i dag var den helt som den skal være. merkelige greier. Er det dyrt å bytte toppakning på verksted??? Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kan det være lekk i slangene som går inn til varmeapparatet tro? Jeg hadde det på en Volvo en gang, og da blei det tomt for vann når jeg hadde på varmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 har vannlekasje selv, i min er det pakningen rundt termostaten. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 er mange steder det kan være lekk, radiatoren, der slangeklemmer har sitti å gnisset på gummislanger i lengre tid, pakninger osvosv..sjekk alt det om ikke alt tilsier at det er toppakning, noe som forøvrig kan være litt kostbart å få gjort på verksted. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerman Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ryker bilen hvitt? eller har du stigende olje-nivå? det er fine indikatorer på topp pakning. hvis du har en gammel bil kan det være billigere å bytte bil enn å bytte topp pakning på verksted. Siter http://www.tristania.com har du diesel bil? sjekk ut: http://www.chiptuning.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djnick Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 en av mine biler lekker vann i en simmerring på vannpumpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 92. mod scorpio...blir ikke no klokere av dette. finner ikke lekasje. oljen har ikke stigi siden i går, ryker ikke hvit, men takk for gode svar. skal lete litt mer etter lekasjer jeg da. En ting jeg tenkte på. har litt tikking i motoren. da må jeg bytte løftere, men kan jeg bytte hele toppen til en cosworth-topp(den jeg har er 2.0doch EFI) Hvis det går, må jeg ha noe annet enn toppen da?? kan tenke meg at det går bedre. er vel en del kvassere kammer Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 en av mine biler lekker vann i en simmerring på vannpumpa Ville ha sjekket dette j, har sett denne feilen flere ganger før, og da har vannet blitt borte sånn av og til bare... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hvis den ikke ryker hvitt, så hadde jeg bare helt på bar-leak å sett hva som skjedde.... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvordan ser olja de ut? Normal brun eller lyse brun og milkshake aktig? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ville ha sjekket dette j, har sett denne feilen flere ganger før, og da har vannet blitt borte sånn av og til bare... Ok. skal se på det i morra. er det lett å bytte hvis det skulle være det? Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg