projektRUST Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 jeg trenger et golf c emblem! den typen som har 3 tapper og står på passasjersida.. regner med ikke mange her har de PÅ bilene sine, så noen må vel ligge og slenge rundt om? og ja takk, jeg tar det gratis. :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 er det et sånt du er på jakt etter? i så fall har jeg et rett foran meg nå, som jeg neppe setter på min bil... ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 jau!! exactly the one! hadde nesten mista litt troa på at noen hadde noe slikt lenger :-) send meg en pm da, jeg skal ha emblemet :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg