_eSOo_ Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Det er bra veit du :) blir så glad når det blir oppdatteringer :) hva tror du om pakka jeg skal kjøpe til A4èn min da se link: https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/145671/ koster 5 300 med rabattene :) tror det blir bra jeg... begge frontsetta skal i selvlagde fester i frontdøra :) samme metode som i denne A4 en nesten .... lykke til videre! Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 liten update. har vert litt småsjuk i det siste, så har ikke fått gjort så allverdens mye. men litt har jeg no fått til. er nå ferdig med å pusse. nais. så måtte selvfølgelig passformen sjekkes, å det er en fordel å lage alle nødvendige hull til kabler FØR man trekker opp kassa. så derfor prøvemonterte vi utstyret så jeg skulle se henn det var nødvendig med hull. gøy passer som k.. . ..... ja bruk fantasien. nå er det bare opptrekking igjenn. pluss å koble alt sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jævli rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 detta her blir supert :) lykke til videre :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hvorfor står det fis på gulvet? :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hehe. fordi jeg klarer ikke å bygge att anlegg uten å tegne\skrive masse tull rundt om kring på kassa. veldig gøy i ettertid når noen faktisk plukker dette fra hverandre igjenn! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Nermer seg slutten nå. mangler bare å koble sammen alt. ett par bilder fra trekkinga. banntes å sleit litt med dette. men fikk det til tilslutt. først lim. så skai..... å masse ord ifra leksikonet "ting du ikke sier til barn". men fikk da dradd det i land. å resultatet ble slik: siste bildene kommer når alt er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ble utrolig bra dette! Har sett på dette å det andre prosjektet ditt å du gjør en utrolig bra jobb! Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Ble utrolig bra dette!Har sett på dette å det andre prosjektet ditt å du gjør en utrolig bra jobb! Takk takk. kult me tilbakemelding. begynner å få teken på dette nå! er ikke lenge igjenn til jeg begynner på min igen bil igjenn nå! må bare gjøre ferdig alt småtteriet først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 det ble utrolig bra!! Skulle ønske at jeg kunne fått meg ett sånt anlegg i golfen hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Bra arbeid! :) Mer "flashy" enn jeg går for i min, men utrolig kult gjort uansett. Det er bare en personlig smakssak uansett :). Skal kopiere "ringene" dine på dørene tror jeg, de ble rimelig lekkre. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 sinsykt fint etter min mening :) ikke lenge til det domper en pakke ned i postkassa mi å da blir det lyd i audien :) må nok låne noen ideer her da :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 detta ble nice.. gjennomført bygg Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 den reiser seg i buksa nå! bra jobb! Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Si meg, jobber du med dette her og? Helt sinnsykt bra resultat. :thumb Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg