240-prosjekt Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 LMS og aremme: Takker :) Joda, har jo kvittering på motoren. Sendte fattern for å vise den osv.. Får håpe det ordner seg uten om og men. Hva gjør folk som ikke har kvittering på motoren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Får vel gratulere deg med godkjent bil jeg også da Anders :thumb Gjennomført er den, det skarru ha! Så nå erre bare en ting å gjøre; Bånn gass!:tannløs Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Takker for det Snurre :) Gjennomfort og gjennomført hehe. Det funker for meg :) Er nok mer som må gjøres enn flatt jern skarru se. Har fått tak i ny kamaksel nå, så den skal monteres asap. Den daue T-kamen ga meg 170hk/276nm ved 4330(!)rpm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hehe, men 276 NM er vel greit det og vel, Jævlig pen førr BTW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hvem BT i Oslo godkjente du på? Var de sære der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Takk for det Lassiss! 276nm er ved effekttopp (4330rpm), så kan tenkes jeg har litt mer andre steder i registeret. Men har ikke orka å regne på det. Godkjente på Risløkka jeg. Sær og sær, han sa ikke stort. Men inntrykket mitt var at de var veldig allrighte og hyggelige.. Stod og prata mye med en annen kar der angående datasprut, trimming, sladding på industriområder osv. Veldig allright kar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hehe ok, Skal godkjenne min snart, men har egentlig ikke lyst til og gjøre det her oppe på jessheim, de virker veldig sure og lite behjelplige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jeg har vært på Risløkka to ganger for å godkjenne endringer på bilen min og jeg kan ikke si jeg sitter igjen med et inntrykk av at de er trangsynte. Synes de har vært allrighte mot meg. Lykke til ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Ja, da fyrer jeg løs med noen bilder fra motorbyttet jeg da :) Gamle motoren tatt ut. Nye motoren som skal inn. Nye motoren satt i bilen. Tilpassing av downpipe. Her begynner ting å ta form. Det var de bildene jeg hadde til nå. Kommer flere om ikke så lenge. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Moro å se at ting begynner å falle på plass Anders. Gratulerer med godkjent bil! Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Pen bil! Sliter du med at det noen ganger skraper nedi der downpipen går ned? Eksosanlegget henger så jævlig ned der..litt irriterende. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Takker! :) Sliter ikke med det nei. Downpipe er modda for å unngå akkurat det.. så eksosen henger ganske pent oppunder. Men vet at mange har problemer med det.. Du kan kanskje prøve å sveise det om litt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Legger ved et bilde av hvordan downpipen så ut etter modifisering. Husker ikke helt, men et par vinkler ble vel endra, korta i høyden og skjøtt inn 1,5" rett bak flensen. Uansett.. Resultatet ble perfekt passform. Det ble også endra en vinkel på kardangbøyen... Ingen problemer med klaring til bakke eller karosseri etterpå. Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Se der ja :) Du hadde bilde og greier! Passformen ble perfekt og jeg kan i tillegg bytte oljefilter uten å demontere eksos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ja, da er det kanskje på tide å oppdatere litt igjen :) Var i Sarpsborg på søndag og henta en porta 531-topp av Euro-1. Takker for handelen Henning :) Har også bestilt ny turbo som kommer i starten av oktober. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg