240-prosjekt Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei! Tenkte å lage en liten tråd om 240en min. Bilen er en 1993mod Volvo 240 SE som jeg kjøpte i November 2005. Slik så bilen ut da jeg henta den: Den har i løpet av vinteren og våren vært igjennom flere forandringer, både kosmetiske og ytelsesmessige. Pr dags dato ser bilen slik ut: Følgende er gjort med bilen: - Lesjöfors senkesett - Gule koni dempere - Hvite blinkers rund baut - B230FK motor med småtrim - 3" JT - Nye felger og dekk Planene fremover er: - Få motorrom pent - Flytte batteri bak - Getragkasse - Annen kam (A-kam?) - Div stag - CD-spiller :D Hva synes dere? :) Flere bilder kommer :) Effektprøve på NAF 3/8 og godkjenning hos tilsynet 7/8. Takk til: -Fattern for research og anskaffelse av deler -volvo242dl for hjelp til montering av senkesett og motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 flott!!!! få lakkert leppa under fanger og så :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 og sort interiør! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Takker :) Har vurdert å få lakkert den leppa ja, men har bare ikke gjort det enda. hehe Ang interiør så er jeg ikke helt sikker, alle har jo sort interiør. Også blire så hett i ræva når man setter seg inn i bilen :D spesielt sånn som været er nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 fet denne :) bare for all del ikke fjern emblem i grillen! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Takker! DaButcher: det emblemet blir der. Er ikkeno fan av emblemfri grill på 240 jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Nydelig 240 du har der...!:) Ta godt vare på den! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Dritfin bil...har du flere bilder av bilen bakfra,innvendig og i motorrom? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Begynner å bli bra detta Anders!! stå på Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Dritfin bil...har du flere bilder av bilen bakfra,innvendig og i motorrom? Takker for det :) Stikker ut og tar bilder NUH! (skal bare demontere hengerfestet hehe). Bilder av motorrom venter vi med da det ser litt bomba ut nedi der :) Volvo242dl: Takker :) blir bræ detta skun tru. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ser meget bra ut den bilen der ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 må jo ikkje fjerne hengerfeste! et must på volvo! ehhe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Feit 240! Faktisk skremmende lik min, bortsett fra lakk og felger er bilene temmelig identiske:) Samme oppsett.. Må du holde bilen slik, med det mener jeg å ha den clean og freshe looken, og ikke no jalla løsninger og plast styling... Godkjent motorbytte og senkesett? Svart interiør er det peneste i 240.. Setene trenger jo ikke å være svart da. Selvom det også er feetest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spruddel Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 smukkt. får passe godt på'n da ;) Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Best å sette monter på den utstillingsbilen din.. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg