johnivar88 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 noen som kunne tenke seg å lage en matt svart farge på bilen min i PS. Vil se hvordan det blir. Vis noen får det til så ville det vært gøy om noen også kunne laget vinyl med 3 forskjellige farge, vil se hva som passer best, altså. Mattsvart, med enten Candyrød, Metallicblå, eller limegrønn farge.. bildene ligger her. på forhånd tusen takk:) http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=1991 obs.. nissan logoen er allerede borte:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 plz?? det tar vel maks 5 min for de flinke? så en som sa det:P drit i vinyl.. bare jeg får sett den i matt svart:) plz! any1 hellothere :worshipnissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 tok og gjorde det kjapt med bildet forfra. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Veldig bra, men klarer du å få med de grå listene også?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 oppdatert. lol, tenkte ikke på det med listene istad, hehe :P seff lakkes dem og ^_^ Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 takker.. irriterte med de små røde flekkene men jeg er fornøyd.. tusen takk for hjelpen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg