JEPS Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Faen, jeg som trodde det skulle være masse burnefilmer i denne tråden, så er det bare den evindige sytinga om HK å blablabla. Burning har fint lite med Hk å gjøre, har stortsett med hva man gjør av det man har. som vi gjorde i går med en 245 med b23e og automat gir! var ca 563,5Hk på hjulene denne bilen. bare regn ut selv, 2.3(volum) * 245 (modell) =563.5 (må vell et regnestykke til om det skal være noe interessant) Last ned hær--> Burnefar Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hehe jeps. Flammer er alltid gøy ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Det er noe som heter dutycycle, som man ikke akkuratt bør kjøre på 100%. Hvordan VET du dette? :google Jeg skal gi deg noen ting, som gjerne kan opplyse det du "Vet". Jeg vet at du tror du vet, mens du tror du vet at du vet. For å opplyse deg, vil jeg først henvise deg til ungdomsskole-pensum (du var kanskje ute å burnet med mopeden, når du hadde relativitetsteori og denslags?) Jeg har faktisk snakket med folk som har kjøpt chip, justert opp trykk og benket. Gang på gang, 220hk i motor. Det er da snakk om rèelle HK, samt det er snakk om å kjøre med forsvarlig dutycycle. Men, for all del, gi meg gjerne din utregning på en forsvarlig dutycycle, samt hvordan du magisk får ut mer, med mindre bensin enn det som kreves for å få ut den effekten. Ps. se her: http://www.megasquirt.info/v22manual/minj.htm Der kan dere faktisk regne ut hvor store dyser man må ha. OBS: Turbo/supercharged engines should add 10% to listed minimum injector size For all del, jeg har hørt om flere på diverse forums, som på en eller annen mystisk måte klarer å unngå fysikkens lover. Forklar gjerne til meg, hvordan du klarer å lage effekt, av noe som ikke er der? Jeg er overrasket over at du faktisk her klarer å unngå fysikkens lover og regler, noe som er en stor bragd. Kanskje du en dag står i historiebøkene, ved siden av Einstein? les også: http://193.71.199.52/no/energi/fossil/35045.html :sleeping edit: jeg mente 220hk i motor. Hehe, nå er du på bærtur vet du.. Volvo242dl aka Modalen er vel en av de som har skrudd mere 240 her på forumet, (i motsetning til deg som bytter en bremsekloss eller to i ny og ne) og jeg kan garantere deg, at alt som kommer ut av munnen på den karen / det som blir gjort med henda hans, er av "Reodor F" kvalitet... Og nei, han har ikke prøvesittet en moped engang. Er det noen som forstår seg på matematiske oppgaver og teoretiske /praktiske ting, så er det han. Det han prøvde å poengtere er at du har for lite erfaring til å drive å løpe rundt og skrike så mye om diverse av hva som funker og ikke funker, (Les: forumhore) Og når du i tillegg bare slenger masse "les her les her" linker, så bekrefter du jo teroien hans ganske bra :thanks Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Det Olav skrev om duty cycle stemmer nok bra det skal du se, ke92. Og jeg er ingen supermekaniker. Sånn som du flyr rundt og krydrer forumet, må jo det gjøre deg til forumhora da kenito :D Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 locked: inn på tyvaneset du leika deg i begynnelsen? e det din 240 som pleia å stå ned me brannstasjonen?;) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 locked: inn på tyvaneset du leika deg i begynnelsen? e det din 240 som pleia å stå ned me brannstasjonen?;) NK og Kråka.. Nei, bilen min står nedlåst og demontert, har gått over til V70. Står ingen 240 me brannstasjonen so eg kjenne te. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 slenger inn en liten piruett:D Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 hiv ut flere hvis folk har a?:D tøfft med litt sladdefilmer:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 legger inn ett par av scrat... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 gromt! Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.