texx Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 ja. kan nok stemme bra det.. men får se hva det blir til.. må vel starte snart vis jeg skal få alt kart til sommeren.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by vwsportz kordan har du fiksa dør håndtakan? fins d ferdisett t det? de er sveisa inn.. er å få kit tror jeg ja.. med handtak og plate som man bare sveiser inn.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 håndtakene...finnes det sett som er lett å montere? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 så ikje at du svarte.... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 fet...lurte litt....dere snakker om å bredde grillen...hva vil dette si? fant en jævli kul grill mn den var gått ut når jeg skulle handle.den er liksom bare heilt åpen bare en ramme med gitter i....noen som veit hvor jeg kan få tak i en slik? har en vanlig uten emblem til salgs viss noen vet hvor jeg kan finne denne....noen her som har noen kule ideer til luftinntak? har tenkt litt på det fra impreza IKJE de5t firkantige korte men det av lange litt runde..... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGMk1 Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 jeg digger det=) har ett jeg begynner på jeg å nå. har hatt bilen som bruksbil nå i 1,5 år . så fikk jeg kjopt meg en einzer til såm jeg skal ha som bruksbil nå mens jeg fixer og bygger den andre=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 kul bil :) Hvordan fiksa du m3 speila på dørene dine? Har slike dører på min caddy pickup, å kunne godt tenkt meg slike speil. hvor får jeg tak i dem å hvordan fester jeg dem? mvh Tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 det lurer jeg å på...angående speila Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Speila er limt på ruta. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 jepp, helt riktig det som kjetil sier..Speila er fra Golf 2 som jeg bare har limt rett på ruta... så det er ikke store jobben :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 oki :) henger dette bra da? hvilket lim bruker man her? har dere en link til hvor jeg kan få kjøpt disse speila til en billig penge?? Er dem justerbare fra utvendi dem da? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 MÅ justere fra utsiden ja. skal du justere fra innsiden, må du sette inn plexi, og borre. Speilet kan du lime med svart sicaflex. Henger som FAEN. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ok :) takker. noen som har link der jeg kan finne billige slike speil? mvh Tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 finnes ikke m3 speila til ener????vist ikke passer de fra 2 ern helt fint????å ja hvor har dem speilene???? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 finnes ikke m3 speil til 1´rn nei. men m3 speil fra 2´rn funker =) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg