Gå til innhold

bilcross

Ranger emnet


cleanvw

Anbefalte innlegg

noen som har prøvd eller vet om noen som kjører primera?? vet ikke åssen den kan være jeg men har en 91 mod 2,0 lx på 116hk på jordet å det går egentlig ganske bra.. den er en del sprekere enn b23'n som pappa har i 740'n.. har ikke peiling på åssen den kan være jeg men.. bare lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja er vel det.. grunnen til at jeg bruker denne er fordi den er helt oppbrukt.. gått 330runder.. 5 gir funker ikke.. sjåfør sete er knekt.. foringer er utslitt osv. osv.. har til nå blitt kjørt ca 10 mil på jordet.. kan snart så poteter i svingene.. tok 2 framhjul på lørdag.. hadde litt over 80km/t (etter speedometer) utpå der på fredag.. bana er ca 600m lang så er ikke så værst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
jeg røyker ikke..d er for ekkelt syns jeg..hehe..har bare hørt d...okeii...jeg trur ikke volvo motorer er daue, har volvo b21 selv og den går ikke dårlig...ja d er sant..man kan vinne med org motor å alt sånnt, men ikke i en 240...og så har vell så og si alle som kjører bilcross med volvo uorginale motorer da..

 

man kan jo selvfølgelig vinne med original motor i 240. når det gjelder vektberegninga di høres det ut som du blander volvo personbil med bussene dems. opel er ikke alt skjønner du.

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kadett c er en god bil i bilcross, men mye motor,,gode hjul og 1200 bakaksel så kan men vell bare ta med en kasse eller to med stikk-aksler på løp

 

drøm videre. jeg har b230a og nye yokohama grushjul og 1200 stikkaksler det holdt som faen i helga.. lenge leve kadett c.

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som faktisk vinner løp om dagen er saab :)

hjelper ikke med kraftige volvo motorer :)

 

så mitt tips er å bygge saab, men ettersom du har mye golf deler er jo det kurant å bygge det da :)

 

jeg er også litt interesert i hva som skjer med saab motorene :D

 

de faa gangene jeg har sett saab i bilcross, var den alt for treig til aa holde f0lge med noen, saab 900 uten turbo, ca 2 liter, dau som helvete. Var originale volvo'er (360 er blitt populaert), golfer og bobbler som kj0rte ifra ham.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de faa gangene jeg har sett saab i bilcross, var den alt for treig til aa holde f0lge med noen, saab 900 uten turbo, ca 2 liter, dau som helvete. Var originale volvo'er (360 er blitt populaert), golfer og bobbler som kj0rte ifra ham.

Ja du har virkelig vært "våken i timene" skjønner jeg om du ikke har sett noen rå Saab! Jeg har selv kjørt Saab med original 2.0 og vært i MANGE finaler med den! Ellers er det jo nesten alltid en Saab høyt oppe i løp her på østlandet! Ser oftere en Saab i toppen enn en Volvo 360.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe jaa og dem bytta du jo før du dro dit...ha ha ha:hello:

 

er du dum???! den stikkakselen var halveis av fra før.. ekke rart det ryker når du får på rallydekk da vøtt. den holdt hele helga. så man trenger ikke EN KASSE ELLER TO MED STIKKAKSLER. dessuten røyk bare den ene stikkakslingen

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår