Gunnar KRC Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 hvem stengte denne tråden og hvorfor? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118244 Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 modratorene stenger alle tråene som kan være lærerik! Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Vet ikke hvem som stengte den, siden vedkommende ikke skrev grunn. Den er iaf åpnet igjen nå :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 nå er den stengt igjen... hva skjer a? synes vi har en bra diskusjon der jeg da... Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 nå er den stengt igjen... hva skjer a? synes vi har en bra diskusjon der jeg da... Vil tippe at mest sannsynlig stengte skody tråden sida han var den siste som skreiv når den blei låst istad også var den stengt når eg gjekk inn på den når eg fekk varsel om svar på tråden på mail... Var sikkert pga. avsporing av tråden han bruker som grunn... Eg ville jo berre ha fram at dei kjøre med høgere spenning for å sleppe å ha så kraftig kabel bla.... Uten grunn at mopedar hadde først 6v så 12 volt.... Samme var det vel nokenlunde med bil og..... Trur noken bruker 24v no på bil viss eg ikkje hugsa feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hepp! Jeg som har stengt den. To ganger tilogmed! hehe.. Husker ikke engang at jeg hadde stengt den en gang før. Åpna den igjen jeg, så får dere som vil lære mer om strøm i 1.5 mm2 kabler gjøre det. :) Stemmer at jeg glemte å oppgi en grunn. Men den ble stengt pga den skled dugelig ut i forhold til hva tittelen beskriver og det trådstarter spurte om. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hepp! Jeg som har stengt den. To ganger tilogmed! hehe.. Husker ikke engang at jeg hadde stengt den en gang før. Åpna den igjen jeg, så får dere som vil lære mer om strøm i 1.5 mm2 kabler gjøre det. :) Stemmer at jeg glemte å oppgi en grunn. Men den ble stengt pga den skled dugelig ut i forhold til hva tittelen beskriver og det trådstarter spurte om. Litt småstygg no men kem av meg og skody og volvo 142 eller noke sånt begynte å spore av mest? Hvis vi snur på flisa, så er det for å unngå for mye spenningsfall at man transformerer opp spenningen ute i linjenettet i Norge. Og resten av verden vil jeg tro. klippt fra skody sitt svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 :w00t Oops.. Der arresterte du meg gitt. Og det med buksene nede. Og bajs på bukseselene. :jail Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 denne tråden ble ihvertfall stengt av meg. å denne åpnes ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg