raboc Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Her kommer noen smakebiter: Vidar Strand klar i depot. Vidar backär etter burnout Klar til start (også ble det dessverre stopp). Første repan ut for VS i dag ble heftige 8.081 og 272.73 km /t - helt brutalt! Andre var ikke like heldige: Flere bilder dukker opp etterhvert... Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Her er noen litt mer 'uvanlige bilder' - tar gjerne i mot kommentarer på bildene, amatørfotograf som jeg er :-) Style! Let's go go go! "Take it easy, I've got control" "1, 2, 3 go!" Serious injection.. Got balls! "Shut down in flames!" *worried* Push that thing baby! Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR... Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hei lurer på ,raste vs motor ? Siden du skrev at så var det slutt..... Det er kjøring der i morgen også?? Siter Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret: Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hei lurer på ,raste vs motor ? Siden du skrev at så var det slutt..... Det er kjøring der i morgen også?? Jeg vet ikke hva som skjedde, men ikke noe ras, for bilen stod og gikk i depot litt seinere, og den gikk fint i burnouten, men stoppet / ble stoppet på plata etterpå. Det er kjøring i morgen også, ja. (VS er foreløbig ikke kvalifisert for finaler, men mulig det er en kvalrunde i morgen også - det vet jeg ikke) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Vidar er klar til i morgen, det var bare en liten elektrisk feil, det kjøres forresten en kvalifiseringsrunde i morgen også, pga. den lange stoppen med fiksing av railen har vi forskjøvet starten frem en time til klokka 0900 på søndag. PS! Vi fikk en Europarecord i dag også, Fast Fredde kjørte 6.325 som han backet allerede i går med 6.361, Roger Johansson er forresten også innenfor marginen for ny rekord med 6.38ognoe, men han må ned mot 6,32 for at rekorden skal gjelde, kjører han under 6.32 er det _ikke_ rekord.. Det er forresten snakk om Top Doorslammer hvis noen lurte :-) Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Bjørn: Morsomt med så mange, og så raske biler i Top Doorslammer - helt klart! Flott at det blir en kvalrunde til i morgen! Her er noen flere bilder på lastebilen til Fredde: Mr Burnout King! "Holy smoke!" 352 km/h! 6.325 - ny Europarekord! Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 her var det flere bilder ja...kjempe bilder... morro å se.... likte ....., got balls og bilen med flammene....:) og kommer det film fra deg igjen da? likte dem du lagde fra tidligere treff :cool: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Stilige bilder det må jeg si! :) Hvordan kamera bruker du egentlig? Hadde du fotograf vest osv eller er du kun "amatør" fotograf? Slenger vel ut noen bilder jeg tok derifra etterhvert jeg også tenker jeg! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg