Reset Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Jeg har hatt det slik en liten stund no.. det iriterer meg kraftig! Forsterkeren er en Rockford Fosgate 551s og subben er en emphaser på 300watt! kondensator og har jeg! det som blir nor jeg spiller høgt, med mye bass! er at forsterkern kobler seg ut(subben slår seg av) det er egentli ganske kjedelig, og pinlig!!! noen som vet hva det kan vare? på forhand takk:) mvh Reset Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Vil tro at den kobler ut pga varme. Legg handa på forsterkjeren når den kobler ut så kjenner du det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 hvorfor blir den so varm da? om det er det som gjør det Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hva slags ohm er den kobla i? Er forsterkeren montert opp ned eller noe sånt? kan være lav spenning som gjør at den slår seg av og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 sånn er den kobla! den er brokobla! en subb, pluss på pluss og minus på minus! hehe. er ikke so flink med sånnt at jeg kan forklare deg med ohm osv Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Det bildet sa ikke stort, bomma du ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 hehe.. hmm. .viser at det ligger rett veg da:P ikke oppned eller noe sånn LLH sa! jeg har brokobla forsterkeren.. pluss på plussen på subben, og minus på minus!:) hehe Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 hehe.. hmm. .viser at det ligger rett veg da:P ikke oppned eller noe sånn LLH sa! jeg har brokobla forsterkeren.. pluss på plussen på subben, og minus på minus!:) hehe Hehe, det bildet som jeg ser, viser en forsterker, og 2 små høytalere på ei plate:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 forklarer dette bedre? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Ser nå helt riktig ut for meg, men har du prøvd å bare bruke en kanal, og sjekket om den kobler ut da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 nei, har ikke det:P men, hva tror du det kan vare? for dårlig jording? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Jording skal du ikke se bortifra. Jeg hadde mye problemer med det tidligere :/ Blir for lav volt på forsterkeren, så kobler den vel ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 får prøve det etterpå:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 må ha jordinga i orden nor jeg kobler på strokern;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 skjer med meg å dette.. men jeg har brokoblet en 4 kanaler i 2 ohm(trekker en del strøm) blir bedre hvis jeg strammer dynamoreimen.. for den slurer litt når jeg vrenger på.. alså den kutter pga lav spenning.. har du sett om "protect" lampen lyser når den kutter.. da kan det være høytalerkablene som tar litt bort i hverandre eller noe.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg