Gå til innhold

Min 740

Ranger emnet


T O N Y

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du kræsjet den?

ser at skjermen står ut ved kanalen, samt panseret er jo skjevt...

 

ellers: få på nye typen 740 baklys med hvit blink, turbogrill og litt småfiks, som bla.a. list rundt rute, etc. så blir den grom som tusen. (etter du har fjernet styling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du kræsjet den?

ser at skjermen står ut ved kanalen, samt panseret er jo skjevt...

 

ellers: få på nye typen 740 baklys med hvit blink, turbogrill og litt småfiks, som bla.a. list rundt rute, etc. så blir den grom som tusen. (etter du har fjernet styling)

 

nei, han er bare nub han som har hatt på stylingen.

 

ja den blir vell kjempe grom visst ej tek vekk stylinga^^

kvifor gå når man kan sykkla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke dy meg....

 

Joda... "å style en Volvo er som å sminke en gris" osv... Men for i svarte H"#¤%"¤#&% da? Det må da gå an å få kjøre med f.eks. et t-rød stylingsett uten at alle selvutnevnte volvo-originalpolitibetjenter skal slenge med leppa vel?

 

Greit nok at jeg f.eks. ikke er spes. glad i 240 med styling, men ser jeg en noenlunde gjennomført en ber jeg jo ikke vedkommende ta den AV?

 

En 240 (spes 242) er jo nydelig når den bare er aldeles clean med senk og store felger, men en 740 kun med senking? Usj... Det har jeg aldri likt noe godt selv egentlig, add-on leppene fremme må til før det ser bra ut etter min mening - egentlig hele add-on settet... Men det er vel kanskje ikke styling det Butch? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke dy meg....

 

Joda... "å style en Volvo er som å sminke en gris" osv... Men for i svarte H"#¤%"¤#&% da? Det må da gå an å få kjøre med f.eks. et t-rød stylingsett uten at alle selvutnevnte volvo-originalpolitibetjenter skal slenge med leppa vel?

 

Greit nok at jeg f.eks. ikke er spes. glad i 240 med styling, men ser jeg en noenlunde gjennomført en ber jeg jo ikke vedkommende ta den AV?

 

En 240 (spes 242) er jo nydelig når den bare er aldeles clean med senk og store felger, men en 740 kun med senking? Usj... Det har jeg aldri likt noe godt selv egentlig, add-on leppene fremme må til før det ser bra ut etter min mening - egentlig hele add-on settet... Men det er vel kanskje ikke styling det Butch? ;D

 

Takker;)

mn driter jo i hva en som har 240 sier da;) er jo bare å se på den han har:=)

han ville kansje at ej sku ta den av da, so han fikk putte den på hans:)

så den så litt bedre ut:boxers

kvifor gå når man kan sykkla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår