HaggardHero Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 selger 4 stk clipper breddere til golf 1.. de kommer fra en 83 mod cab. De er helt strøkne og hvite.. Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 CLipperbreddere kom ikke før i 88 ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 CLipperbreddere kom ikke før i 88 ;) ok. Da selger jeg klipper breddere fra en gang etter 88, som har sitti på 83mod golf 1 cab.. Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 ok. Da selger jeg klipper breddere fra en gang etter 88, som har sitti på 83mod golf 1 cab.. Dersom det er de bredderene som sitter på bilen på bildene i prosjekt tråden din er det IKKE clipperbreddere Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Dersom det er de bredderene som sitter på bilen på bildene i prosjekt tråden din er det IKKE clipperbreddere jaja.. da selger jeg random breddere som passer på golf 1 da =P hehe.. forvirrende det her.. trodde det enten var clipper breddere eller ikke noe på cab jeg.. men når du sier det, så innser jeg at det er forskjell på dem ;) hehe.. Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 VILL ha:) send pm;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 ikke det nei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 meg vil ha!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg