Tommeliten Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Rettelse: har SNART lappen Skal nok finne meg bil snart... Er merkelig hvordan ting er ja Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Da har jeg faktisk bestemt meg for en Tahoe. Hvis NAF-testen bekrefter at bilen er i god stand, så blir det bil på meg nå :D Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 bra du blir voksen ja ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 helrått.. stikk innom http://www.streetbeatcustoms.com så har du masse gudd til den :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Blir nok stereo som det blir brukt penger på i første omgang.Har ikke så mye penger til overs etter kjøpet nå... Så dillet får vente litt til.... Overtar bilen imorgen forresten:D Skal bli godt med bil igjen, ja.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Har du bilde/salgsannonse av bilen eller?? Er spent=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 overtar bil ja? flekk om bilder din dott :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Da har jeg fått bilen hjem. Bilen er en grønn 2002 mod Tahoe. Med lyktebøyle og to ekstra lykter... Nå er jeg derfor en smule fattig, men veldig glad. Men hva er vel en tråd uten bilder? Her kommer noen tatt idag: Har ikke fått testen den ut så mye enda. Men blir nok noe kjøring i helgen ja :D Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Den var jo fin den=) Men et lite tips: syns du burde få tak i litt mindre skvettlapper! Fader`n har gjort det å det ble mye finere! Bare et forslag Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 i oslo holder importøren Colluseum Bil til. De selger skvettlapper som er finere til bilene. Disse er laget av GM (General Motors) fremfor Chevrolet. Sikkert samme fabrikken, men GMs er mindre og stivere og det står GM på dem istedet for Chevrolet.. Ellers gratulerer med stilig bil :) Jeg hadde fjernet den stålplaten bak med hengerfeste hvor refleks og tåkelys er plassert. Er vel noe ettermontert for å bestå EU reglene, men syntes det ødelegger disse bilene. Er det lyst eller mørkt interiør i den ? 5,7L Vortec motor? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Skvettlappene er ikke det fineste, nei. Skal vurdere det. Tror ikke jeg gidder å fjerne den platen med tåkelys og refleks. Det er vel 5.3L Vortec motor 273hk. I -03 kom de med 295hk,faktisk... Noe bedre stereo er nok det første som kommer inn. Putter nok inn suben fra mondeoen. Håper bare den forstekeren jeg har liggende klarer å drive dem ordentlig. Interiøret er lyst: Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 kongevogn detta :) bigass stereo og rimz da? blir det lpg på deg? grattis med skikkelig v8, ikke noen olje-brenner-stinker-drit :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hehe...er gått å ha V-åtten på plass ja, hehe... I begynnelsen blir et bare en ok sub i tillegg til org.anlegget. Men etterhvert blir det nok noe ja.... Felger får vi se an litt. Det kommer etter stereo, og penger vokser ikke ut av blomsterpotter har jeg funnet ut... Kommet igang med stereoprosjektet ditt enda eller? Eller er det blitt for mye båtkjøring? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Bilen er akkurat passe størrelse til å komme inn i garasjen egentlig. Og parkeringsplassen min holder med liten margin: Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 oi,det gikk akkuratt,hehe! Men åssen syns du bilen er da? Åssen syns du den går? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg