dopey Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei vurderer sterkt å starte å fikse opp en golf, men vet lite om hvor jeg kan finne de rette tigene til den rette prisen. Det er en 3 dørs golf 2 som jeg vil skifte front og bak fangere, nytt desjbord, nye felger, effekt annlegg osv. Jeg får lakket den for 7000 hos en venn som er lakkør. ellers så er det jo småfiks inni og uttapå bilen. tips?? Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hva er det du trenger da? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Du trenger altså tips om hvor du kan finne no stæsj, deler, karosserideler og slikt? Er vel bare å titte rundt på forskjellige nettbutikker det, finner mye rart rundt omkring, og en del av det er faktisk brukbart også blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Joda det er jo klart men dette er min første bil og jeg vet ikke om så mange nettbutikker. men vil det skal se bra ut! hva er den beste dekk dimensjonen til en slik golf?? nå kjører jeg på 165 70 r 13 og det er ikke noe serlig. er veldig intresert i tipps og pekere til hvordan jeg skal gå frem. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ett lite spm. hvordan får man bilde på profilen?? :s Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 det første du kan gjøre er å lese den øverste tråden på golf II forumet, Nettbutikker som selger ting til Golf 2 tenker du avatar (bildet under nicket ditt) eller profilen din, som vi får opp ved å trykke på navnet ditt? ble bare litt usikker på hva du mente :) hvis du tenker på å ha et bilde på profilen din er det ikke verre enn å gå på kontrollpanelet og ta endre profil. nederst der vil det stå "bilde:" Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg