Volvo-trimmaren Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Varianten 760Turbo forekom nok også senere på noen andre markeder, men her hos oss ser den ut til å ha blitt borte ca 1986. Er ikke sikker på om 760TIC ble solgt i Norge i 1987, men i fra 1988 var den jaffal på markedet igjen.. Da ble den faceliftet med bl.a. ny front, nytt interiør og uavhengig bakhjulsoppheng... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hehe, det jeg tenkte på var selve effekten... Det å bytte ut v6'ern skjønner jeg jææævla godt! hehe, men å "godkjenne" bilen med lavere effekt enn orginalt, det er for dumt. JEg ville holdt kjeft om det... og om noen henger seg opp i det, så hadde jeg fortalt dem fakta om at det faktisk SATT en V6'er og 165hk i den... som nå er 130 hk. Et motorbytte må vel godkjennes uansett... Er ikke bare snakk om at man må godkjenne bilen med motorens effekt, men selve motorbyttet/ombyggingen må godkjennes... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg