The_Darkness Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei, har nettopp kjøpt meg en golf, (skal lage tråd om den senere) og i den sitter det et k&n-filter som er rimelig tett, er det mulig å rense/vaske dette? og isåfall, hvordan? Fant ikke noe bedre plass å poste dette, men hvis det er feilplassert så bare si ifra så skal jeg ta kontakt med en moderator. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Du bør kjøpe deg et K&N rensesett. Det inneholder en flaske med rensemiddel og en flaske med olje som du sprayer på etter rensingen for at filteret ikke skal bli så tørt. Fanger bedre opp støv når det er litt olje på det. Koster rundt 200 kroner, jeg kjøpte mitt på Bjørnstad Bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_Darkness Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Okey, da skal jeg se etter det, takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hei, har nettopp kjøpt meg en golf, (skal lage tråd om den senere) og i den sitter det et k&n-filter som er rimelig tett, er det mulig å rense/vaske dette? og isåfall, hvordan? Fant ikke noe bedre plass å poste dette, men hvis det er feilplassert så bare si ifra så skal jeg ta kontakt med en moderator. Mvh Har hørt at man kan hiv det i vaske maskinen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Har selv rengjort og renset K&N innsatsfilter/boksfilter til Golf3. Jeg tok filteret i badekaret, sprayet på rensemiddel, ventet, brukte dusjhodet til å spylle gjennom til det vannet som kom gjennom ikke inneholdt rusk og rask, så gjentok jeg det en gang til. Husk å spyle filteret fra begge sidene, så all skitten løsner. Så ventet jeg til det var tørt, la det på en håndduk på badegulv med varmekabler, så sprayet jeg på sprayen, lot det tørke og simsalabim, så var det ferdig til bruk..:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Sandblås det! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Sandblås det! Hørtes ut som en dårlig ide men :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Sandblås det! Har hørt at dette gir motoren mer luftyodude Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg