Tjab Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Får vel legge ut noen bilder av bilen min jeg også da. Hva som er gjort : - Streetfigther Wannabee Sideskjørt, Fram og Bakfanger. - Høydejusterbart senkesett. - Nye hovedlykter. - Scorpion Effektanlegg hele veien. - Grønne Baklykter - Chippet - Bøserlook =) - Skiftet grill - Halvcleanet Bakluke (fjernet VW emblem og visker) - DVD/TV - Lakkerte Hjulbuebreddere fra GTI - Kjedelige felger innser jeg nå =) Muligens nye om jeg ikke selger bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Fet bil du har, med fin farge også :) Noe flere planer for den ? Siter >[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod >[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod >[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen >[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt >[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Fin bil gutt cheers Begynner å bli mange nye her inne nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Fet bil du har, med fin farge også :) Noe flere planer for den ? Ness. Vet ikke jeg. Hva mer kan jeg finne på? Vurderer og selge den da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hvilken motor er det? Hvor mye tenkte du å selge den for da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 1,8 monopoint motor. Chippet til 100 HK HVor mye? Nei, det er bud det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Så du mener den er ganske lat? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ville vært blank løgn å kalle det en racer bil..... Men absolutt mulig å få fartsbot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Fartsbot er ikke noe problem det nei, samme hvilken motor man har nesten. Ikke noe problem å kjøre fort med min heller, selv om den har bare 90 hester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ville vært blank løgn å kalle det en racer bil..... Men absolutt mulig å få fartsbot. Uansett hvor lat den er, må det vel være mulig å peise 40 i 30-sona.. :P Pen bil forresten, kikka litt på den på VACN Hovedtreffet, mens du drev på med ettellerannet med bakfangern av.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Det går så vidt ved dobbel tvinnet strikk...... :p Ja, dreiv å justerte opp bakakslingen. Var litt vel lav for langlkjøring på vei ned fra Kr-Sund. Så jeg justerte opp 1 cm framme og 2 bak. Går faktisk å kjøre over noen fartsdumper nå =) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Fin bil:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Pen bil :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Tusen takk alle sammen =) Hyggelig med positive tilbakemeldinger. Noen som har noen inspill til hva som kan gjøres anderledes? Endringer? Osv. Er interisert i å høre hva folket mener om div. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Takk til Strand AutoLakk i Kristiansund for en kjempe bra jobb. Anbefales! Legger også ved noen bilder av "skjerm i midtkonsoll" prosjektet =) Midkonsoll : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg