Gå til innhold

Biltilsynet!!

Ranger emnet


Chrysler

Anbefalte innlegg

hei,

 

jeg hadde bilen min på godkjenning av senking og ratt på biltilsynet..

 

De sjekket bare at serienummeret på fjærene var de samme som på godkjenningspapirene..

 

Det var egentlig enkelt og greit..

 

Lykke til:)

-90 mod Mercedes benz 230E (W124)

-85 mod Mercedes benz 230E (W124) (solgt)

-86 mod Dodge Ram (solgt)

-86 mod Volvo 240GL (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ringte til vegvesenet. Mener det var tlf.81522000 jeg ringte. Bare å si at man har et senkesett å godkjenne.. Så kan man høre litt om hvilken vegtrafikkstasjon som har kortest ventetid.

 

Jeg fikk ordnet dette i fjor på denne tida.

Ringte ca 20.juni. fikk beskjed om at jeg måtte vente til slutten av august i Oslo.

Men fikk dama i telefonen til å sjekke litt rundt, og da fikk jeg plutselig time i Drøbak ved månedsskiftet juni/juli.

 

Mener jeg betalte i underkant av 1000kroner..

-90 mod Mercedes benz 230E (W124)

-85 mod Mercedes benz 230E (W124) (solgt)

-86 mod Dodge Ram (solgt)

-86 mod Volvo 240GL (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på BT i går for å høre hva som skulle til for å få dsenking godkjent.. fikk ett ark.. kan godt scanne det inn hvis noen vil ha å se på det.. er litt domt å komme dit uten at alle kravene er oppfulgt.. :iconsm

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjente golfen min på biltilsynet i Mysen. Var veldig greit og fort gjort. Viste tuv-papirer og papirer på 4-hjulskontroll, bilen ble heist opp, han sjekket at nummeret og antall runder på fjørene stemte og da var det over. Trengte ikke papirer på lysjustering eller noe annet. Han som sjekket bilen min var heller ikke ute etter å "ta" meg. Har momo ratt og litt diverse ting han kunne ha reagert på, men det "overså" han..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår