Olsen_nissan Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Prøver å regge meg på omc.. Etter jeg skrev sånn skjema drit.(sånn drit med navn,bil osv..) Så står det at det kan ta opptil 4 uker, før jeg får registrert meg(sånn at jeg får en bruker) Jeg hadde ikke tenkt å registrere meg nå.. for å få lov til å bruke det om 4 uker.. :/ jeg vill inn NUU :D Hva er det som gjør at det tar så lang tid?? Kunne vell hatt fiksa noe som gikk automatisk.. som flere forum/online spill har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan S Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 OMCs forum er kun for betalende medlemmer. Tiden de ttar å registrere deg, sende deg en giro, tiden du bruker på å betale, tiden BBS bruker på å sende database ansvarlig beskjed om betalingen, tiden som ansvarlig bruker for å registrere betalingen i klubbens database. I værste fall kan dette ta 4 uker, men normalt er du på net i løpet av 14 dager. Så da håper jeg du skjønner at det tar litt tid. Velkommen som medlem! Mvh Johan Sand President OMC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Ok jeg skjønner.. Blir morro å bli medlem.. får jo ikke sett prosjektene der inne uten å være det så:/ hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Også må du huske at klubben drives av frivillige som driver klubben på fritiden etter jobb og unger, så da skjønner du kanskje at ting kan ta et par dager. håper du blir fornøyd som medlemm i norges største opel klubb Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Noen som veit hva som skjer med OMC forumet for tiden, ser ikke ut som det fungerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 ser ut som servern er nede ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 er oppe igjen no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Gleder meg til jeg blir medlem :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg