Earthquake Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Alma Gates går av med pensjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB anglia Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Synd det da, for hun er en hyggelig dame ! Men begynner jo å dra på åra...... Lurer på hvem som blir hennes arvtager, hmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Blir vel Gary Biggs som tar over for gamla, hu er jo tross alt 71år, på tide å gi seg da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Respekt til den dama gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg kommer til å savne de gode klemmene til Alma... Og ikke minst, hun blir alltid så lykkelig når hun ser meg...:) Men, kjenner jeg henne rett, så kommer hun nok på de store finalene i USA, hun har jo en hel masse venner blant deltagere, dommere, leverandører og andre i bransjen Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg