Nultz Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Noen som har info om denne bilen? Tenker på å kjøpe en:) Lurer feks på hvor mye de ligger på i standar pris? Hvor mye bensin på mila? Enkel Trim? Styling? Alt av tips tas i mot med stor glede:) På forhånd takk!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 rust=ja en del som regel pris= varierer på kjørt lengde,stand osv. fra 5k til 20k bensin= lite ved rolig kjøring:D kanskje 0,3-0,6 trim= kjøp deg rs turbo motor:D lettest og billigst styling= maaaaassevis og nok:D oppsummering= Grei bil,en del småfeil, som ventiltikking ved 180000km rust i hjulbue bak ved tanklokk, a stolpe,og div. deler til bilen er billig og lett å få tak i:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 er det rwd? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Jeg har bare en 86 mod, men jeg tror ikke noen etter mk2 har rwd... bare fwd.. masse deler og finne taki... pass på rammevangen, for der er det vanlig med rustdannelse har jeg hørt. men det med ventiltikking har ikke jeg opplevd, min (skal) ha® kjørt over 360.000, og jeg kan ikke høre noe tikking.. kanskje jeg ikke har sølvøre nok, men ingen har kommentert det iallefall :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg