Jonte Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Noen som bor i Nord-Norge som vet om noen som har jigg og vil jigge bilen min svart? Det er en gammel bil, men jeg synes den er for god til å vrakes. Men, det blir liksom litt for dyrt å få et lakkering og opprettings firma til å fikse den, det er nok ikke verdt det. Jeg har folk til å lakkere og sveise bakluke, dørhandtak, skjerm, fanger, panser osv.. Men, trenger altså noen til å rette den i jigg før jeg gidder å begynne å kjøpe inn nye deler som panser, skjerm, felger, fanger, grill, lykter osv. Det er ikke mye å rette egentlig, men litt! Please fortell meg.. Jeg er villig til å dra bra langt for å få fiksa bilen min.. Og betale en slant.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by Jonte Please fortell meg.. Jeg er villig til å dra bra langt for å få fiksa bilen min.. Og betale en slant.. Jeg har en gammal jigg liggende som jeg kanskje skal selge?? Alle som kunne trengt en sånn en kan sende meg en pm:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg