Marquez Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 En Legende er født i sin andre generasjon. Her er mine bilder: TAKK FOR MEG :) MASSE BILDER :respect Startpris: 470 000,- (2.0 TFSI) ikke kjøp! 750 000,- (3.2 S-Tronic) 255hk quattro. Løp og Kjøp!! Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Er det alle bildene? Men fin var den :) Likte ikke helt tåkelysa men :/ Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Er det alle bildene? Men fin var den :) Likte ikke helt tåkelysa men :/ Vent til du ser den på Ordentlig ;) Alle bildene? :P skal jeg legge ut 190bilder?! fatality Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 mer bilder Marquez! interiør! spoiler! alle luker åpne! COME ON! du er da sjeldent gjærrig? =P Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Vent til du ser den på Ordentlig ;) Alle bildene? :P skal jeg legge ut 190bilder?! fatality Visst faen! fatality Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 HA HA!! OK Hvis dere ønsker!!! :) Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Marquez + Audi = lidenskapelig forhold? hehe :) Dette er virkelig en killer fra Audi, og i mine øyne myye penere enn sin forgjenger. Way to go Audi. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Audi + Marquez = ER et veldig lidenskapelig forhold :pray :hug: :win :cocain: :thanks :thumb Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Lekker sak det der! Liker den mer og mer! Sleng ut flere bilder a Marquez! Det er ittno å tvile på engang! Edit: såg nå at du hadde mange bilder ute her! tok litt tid å laste dem opp så såg dem itte med en gang! nå skal det sikles! :p Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Den forrige generasjon TT synes jeg ikke var spesielt fin, men denne likte jeg faktisk ganske godt. :thumb Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Pris i Tyskland: 2.0T: 31 900 Euro (249 200) 3.2 Q: 39 900 Euro (311 700) Fin bil BTW... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Den forrige generasjon TT synes jeg ikke var spesielt fin, men denne likte jeg faktisk ganske godt. :thumb Må si meg helt uenig i deg der. Likte den mye bedre, mye finere linjer. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Den der var jo utrolig pen å se på :) Synd den prisen, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jei! Den så ikke ut som ei flattrampa boble lenger :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Audi TT er vakker...har alltid likt den. Neste generasjons TT var enda vakrere. Men hva kan TT egentlig sammenlignes med? Dvs. hvilke modeller fra andre bilmerker? BMW Z3? EDIT: Tenker da kjøreegenskaper, konstruksjon osv. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg