fred_stian Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Noen her som har noen gode tips om hvordan man best mulig kan dempe vibreringa som kommer fra skiltet på bakluka pga høy musikk / Sub? Fant en tråd et sted om det, men der endte de opp med en liten krangel og ingen konklusjon på hva som faktisk fungerte! :???: Så da lurer jeg på om noen her på golf delen har prøvd noe som fungerer?! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Prøv med gummi skiver.. Fungerte på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Gummiknotter av et slag, eller slike som man fester under møbler for at de ikke skal skli på parketten. Mange muligheter her. Bruk fantasien :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Noen her som har noen gode tips om hvordan man best mulig kan dempe vibreringa som kommer fra skiltet på bakluka pga høy musikk / Sub? Fant en tråd et sted om det, men der endte de opp med en liten krangel og ingen konklusjon på hva som faktisk fungerte! :???: Så da lurer jeg på om noen her på golf delen har prøvd noe som fungerer?! :) hm..du må iallefall være obs på hva du legger bak skiltet, det kan fort komme til å ruste viss du har noe som suger til seg vann eller er skarpt. Et lite forslag kan være å legge en gummiring bak hver skru så du får en klaring mellom selve skiltet å bakluken?..hvor fint det er, er en anna sak gitt.. men en cm vil vel kanskje ikke vise likevel ? men duh! Vibreringen er jo en klassiker da:respect edit: jeg er jo unektelig treig til å svare...2 stk rakk å si det samme før meg:???: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 sikaflex eller sånn baderommssilikon vil vel fungere gull?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Sveise det fast ;) så slipper man at de blir klippet:P Eller gummimatte bak og flere skruer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Prøv med ett par oppbrukte wunderbaum's...............det har alltid funka for meg :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 er bare å spille høgere det knock Er så mye annet så rister lell så.. men så har jeg 2 12" og 2 10" da :respect Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 har hørt det går an og bruke borrelås:P er litt utrygt da men.. om folke tar skilta eller ikke:P de kan de no gjøre om det er skurer og men! :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 har hørt det går an og bruke borrelås:P er litt utrygt da men.. om folke tar skilta eller ikke:P de kan de no gjøre om det er skurer og men! :P må ha skikkelige saker da.. jeg kjøpte til 40,- eller noe.. satt bra helt til det begynte å regne.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 skikkelige greier ja:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg