salms Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Dere må gjerne kommentere bilen min i tråden, litt skryt liker vel alle av gullet sitt.. :D om dere derimot ikke skulle like'n, så STFU liksom.. *ler* Men den ser nais ut den bakrutespoilern, spørs om jeg ikke må få litt hjelp av noen til å lage en slik en da.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har gjort litt mere baki bilen. Har laga gulv. Hadde ikke stor nok plate så det vart ikke helt bra hehe. men fikk da gjemt forsterkeren unna litt. Kjekt vist man skal ha med noe baki der. Blir byggen alt baki nytt til våren igjen. Blir ny basskasse, siden den jeg har ikke er bra nok, spiler litt dårlig syns jeg, også blir det nytt gulv og slikt. Også ett bilde av motoren min å da. er litt hjemmekk nedi der også vist noen ser det :P Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hermegås ;) Ja, blir nok bra detta. Lurer på å invistere i en til forsterker i min nå, en SoundMagus 1501, pluss et nytt basselement eller to. Fikk endelig somla meg til å bytte hattehyllahøytalerne mine mot non pioneer 6x9 jeg hadde liggende igår, så det blir vel å koble den forsterkeren jeg har mot de, og kjøpe en ekstra til subben(e). Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hermegås ;) Ja, blir nok bra detta. Lurer på å invistere i en til forsterker i min nå, en SoundMagus 1501, pluss et nytt basselement eller to. Fikk endelig somla meg til å bytte hattehyllahøytalerne mine mot non pioneer 6x9 jeg hadde liggende igår, så det blir vel å koble den forsterkeren jeg har mot de, og kjøpe en ekstra til subben(e). Hermegås ja hehe. men din er mye pener baki. Åssen har du laga gulvet da. har du så du får opp til reservehjulet? Gulvet mitt er kun festa med borrelås hehe, sitter bra og er lett å få opp. Forsterker på hattehylle høyttalerene funker bra ja, blir en god del bedre lyd da. Skal kjøpe det jeg å, så det blir litt penere lyd. Åssen frontsett har du a? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har disse foran. Og disse hadde jeg bak. Kjøpte de nye i våres, skulle ha non som passe i org hulla. Men synd å ha non ubrukte 6x9 liggende. Har de fra den forrige bilen min. Pioneer 200w mot sony 160w. Det gulvet mitt var en sinnsyk jobb å tilpasse, har snekra en treramme i bunn som det ligger en plate på, som er helt tilpassa veggene. Fikk også mekka neonlyset til å tenne når jeg åpner bagasjen igår. :) Kan få opp reservehjulet ja, må bare ta ut subben og løfte opp ramma. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Har disse foran. Og disse hadde jeg bak. Kjøpte de nye i våres, skulle ha non som passe i org hulla. Men synd å ha non ubrukte 6x9 liggende. Har de fra den forrige bilen min. Pioneer 200w mot sony 160w. Det gulvet mitt var en sinnsyk jobb å tilpasse, har snekra en treramme i bunn som det ligger en plate på, som er helt tilpassa veggene. Fikk også mekka neonlyset til å tenne når jeg åpner bagasjen igår. :) Kan få opp reservehjulet ja, må bare ta ut subben og løfte opp ramma. Ok. Jeg skrudde fast 2 stk plankestubber til den plata som ligger over reservehjulet jeg, åsså festa jeg borelås oppå dem. Her er bilde åssen det ser ut under gulvet: Plata til forsterkeren er festa med klebb og tett, hehe. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hei. veit du ossen jeg kan koble ut tripp telleren, finnes det en kontekt noe sted??? Siter Audi A6 tdi, just real diesel power;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hei. veit du ossen jeg kan koble ut tripp telleren, finnes det en kontekt noe sted??? Scam'R'us AS ? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hva er det for noe?? Siter Audi A6 tdi, just real diesel power;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Slik ser det nesten ut baki min nå. Er lagt ifra ferdig. Skal bygge gulv og slikt. Og ny kasse til våren. Også kommer det nok ett par kondensatorer snart. :D stilig bil, men hva gjør det dyret der? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zobben Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Linselusa har slått til igjen....... Siter 2001 Skoda Octavia 1.6i 1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 stilig bil, men hva gjør det dyret der? :D Nei si det, var noe som kom krabbenes oppover jordingskabelen :D Den er ikke der lengre nå... Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Linselusa har slått til igjen....... hehe linselus ja... Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hei. veit du ossen jeg kan koble ut tripp telleren, finnes det en kontekt noe sted??? Må nok skru ut instrument panelet, finner helt sikkert noen ledninger å røske ut det. Jeg er ikke sikker på åssen man kobler ut den hvertfall. Men det finner du sikkert ut når du er bakider... Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hei. veit du ossen jeg kan koble ut tripp telleren, finnes det en kontekt noe sted??? Skamme seg. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg