Gå til innhold

Er Saga en respektabel produsent?

Ranger emnet


Boddiz

Anbefalte innlegg

Eltek er fine på rekvisita ;).

 

Fordelen med eltek vs us carvor er jo at de gutta er sånn semi-respektable hos eltek og du vet at de, til en viss grad, ikke selger all kinadritten uten noen som helst form for filtering. Uscarvor gutta har jo bare tatt navnet sitt på ALT som kinafolka klarer å spytte ut og selger det som om det er knall ;).

 

Eltek sjekker vertfall sakene slik at du kan til en viss grad forvente å få noe som er helt greit / mer enn greit til prisen du ender opp med å betale.

 

noe som ikke er sikkert med alle de andre merkene :).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er "casen"/overraskelsen/whatever:

 

Det jeg tror er at UScarvor og SAGA er samme greie (samme innmat). De forsterkerne har i alle fall samme printkort (det er en konklusjon jeg har trekt ettersom begge disse merkene har en 2x75w modell (UScarvors , SAGAs) som er PRIKK LIKE både når det gjelder spesifikasjoner og knapper.

 

Har brukt google litt og jeg fant ikke SAGA noen andre steder enn hos dynabel. Samt at jeg ikke fant UScarvor noen andre steder enn hos netthandelen.no/uscarvor.no.

 

Noen synspunkter?

--------------

 

Etter en opptelling kom jeg frem til:

respektabel: 8 stk

ikke respektabel: 2stk

 

Jeg er sikker på om jeg hadde spurt om det samme om UScarvor, så hadde jeg fått flere negative tilbakemeldinger. Tror det er noe med at det er dynabel som selger SAGA liksom. og netthandelen (som ellers bare har shit) som selger UScarvor. litt psykologi inni bilde...(?).

----------------

 

Og ja, jeg har UScarvor forsterker. Og den leverer som bare det, i allefall for oss "normale" mennesker uten superører hvis du skjønner hva jeg mener. Har prøvd den både på 12" min, og på de andre høyttalerne i diskant/mellomtone område. HELT FANTASTISK kurrant, i allefall i forhold til prisen jeg betalte (460 pluss frakt)

----------------

 

esFORD: du har skjønt det. "Saga er vel ingen produsent? Det er vel bare ett navn eltek gjengen har satt på en vanlig china forsterker?"

 

 

.. men jeg tror jeg skal tørre å påstå at dynabel er mer ærlige og nøkterne i markedsføringen sin.. det står 1000watt på saga forsterkeren, hvis du ser på dynabel.no, så sier de 4x50 ærlige watt. (noe som omtrent stemmer hvis man regner det ut.) mens de som selger USc lover gull og grønne skoger med en 10amp sikring..

men jeg ser psykologien din, og sånn er det bare.. det er det som er "butikk.."

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respektabelt

 

Du får ganske mye kraft i forhold til pris.

4*50 wrms 4ohm

2*160 wrms 4ohm

Og dette er ærlige watt og ikke som enkelte andre plasser der de oppgir watt i Max watt i 1 ohm...

 

Jeg har 4ch forsterkeren og jeg er veldig fornøyd...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynabel er også ett påsatt merke fra eltek. Dette er også kina varer, som kommer under mange andre navn.

 

 

Kinavare eller ikke.. Jeg sitter igjen med følensen at Eltek opererer med ærlige tall på det de selger.. at det er laget litt øst for Chalottenberg er vel sikkert.. hva er det som ikke er det i dag?..

Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår