KajKnoz Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Hei blir lite me updates denna frituren da jeg presterte å miste digitalkameraet mit når jeg var på jobb.Menne nå drar jeg på jobb i jenne menne blir bare borte i 1 uke. Ser ikke ut som jeg klarer å bli ferdi me bilen til det siste sommertreffet på mo. Han som skall lakere bilen drar på jobb på tirsdag å blir borte i 3 uker. menne er så godt klar til lakering bilen. Hvis alt går sånn som det er palnlagt nå er bilen ferdi lakert mella 1-4 september. Da kommer d nok masse bilder fra hele prosjektet. Har tenkt en go del på det me vingen å hvis d ikke blir så bra så er d noka bare den vingen jeg hadde på bilen fra før som blir satt på. Mvh Ståle Skjer det noe mere for tiden eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 det går sakte her gitt :fatality: :happyhappy: Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja d går litt sakte me meg. skulle egentli vørt ferdilakkert nå menne måtte jobbe ekstra skift så jeg mista 2 uker der. var og henta lakken i dag :D:D detta lover bra :D:D åpna lakkboksen å jeg var kjempe fornøyd me det jeg så :D:D Slenger ut noka bilder i kvel eller i morra bilen er ferdipussa har bare 1 dør i jenne å pusse.. så kommer han som skall lakke bilen hjem til helga :D:D så vi får se kor langt jeg kommer på denna frituren. menne neste fritur SKALL bilen bli fredig. Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja d går litt sakte me meg. skulle egentli vørt ferdilakkert nå menne måtte jobbe ekstra skift så jeg mista 2 uker der.var og henta lakken i dag :D:D detta lover bra :D:D åpna lakkboksen å jeg var kjempe fornøyd me det jeg så :D:D Slenger ut noka bilder i kvel eller i morra bilen er ferdipussa har bare 1 dør i jenne å pusse.. så kommer han som skall lakke bilen hjem til helga :D:D så vi får se kor langt jeg kommer på denna frituren. menne neste fritur SKALL bilen bli fredig. lenge til neste fritur da? hehe;) pøs ut med bilder ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Child Of The Damn Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 syns btw den vingen var drittøff jeg!! bra!! go on man. sleng ut en film etterhvert å da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Neste fritur er fra 16-30 oktober. Får se hva jeg får jort denna frituren har joh 14 dager i jenne.. Jeg har prøvd å settte vengen på bilen å d så jævli bra ut :D:D mange som syntes den passa på bilen. Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Neste fritur er fra 16-30 oktober.Får se hva jeg får jort denna frituren har joh 14 dager i jenne.. Jeg har prøvd å settte vengen på bilen å d så jævli bra ut :D:D mange som syntes den passa på bilen. gleder meg til å se det ferdige resultatet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 sleng ut noen bilder da :) Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Slenger ut noka bilder. Sry for at d blir så lite updates menne har ikke fått tak i digicam før nå. Første sprekk i bakfanger :( Andre Sprekk i bakfanger :( Tredje sprekk i bakfanger (STOR) :( Front nesten ferdig pussa :D Nye dørtrekk på G? Dører ferdig pussa :D Sideskjørt nettop sparkla :P Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hva har du gjort med dørene ettersom du har pussa dem? det er vel ikke originale dørtrekka det der da??? hvis du har bygd noe utifra det originale eller kjøpt noe annet rart så hadde det vært fint om du forklarte hvor,åssen,hva og alt annet rundt det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hva har du gjort med dørene ettersom du har pussa dem?det er vel ikke originale dørtrekka det der da??? hvis du har bygd noe utifra det originale eller kjøpt noe annet rart så hadde det vært fint om du forklarte hvor,åssen,hva og alt annet rundt det:P Dørene har jeg pussa veldig grundig for jeg har fjerna listene og skall sveise i jenne høle etter disse. Joda det er orginal trekket har bare revet bort den filten som lå på di så har jeg smørt 2 lag me polyester på di og sparkla. så skall jeg bygge høytalerkasser i glassfiber nederst på trekket. Er egentli bare ute etter å få helt slette dørtrekk som jeg skall lakke samme farge som bilen. Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Dørene har jeg pussa veldig grundig for jeg har fjerna listene og skall sveise i jenne høle etter disse.Joda det er orginal trekket har bare revet bort den filten som lå på di så har jeg smørt 2 lag me polyester på di og sparkla. så skall jeg bygge høytalerkasser i glassfiber nederst på trekket. Er egentli bare ute etter å få helt slette dørtrekk som jeg skall lakke samme farge som bilen. Da er du ute etter det samme som meg;)!!! hehe... så det funker faktisk og bare rive av trekket og legge på polyester så kan jeg bruke "originaltrekket" som "bakvegg" til høytalerene da? skal ha en 6,5" i værav de 4 dørene se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 joda det holder med å rive av trekket :D jeg skall ha 2 6.5" i hver fremdør å 1 5.25" i hver bakdør :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 joda det holder med å rive av trekket :Djeg skall ha 2 6.5" i hver fremdør å 1 5.25" i hver bakdør :P høres ut som en bra plan;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 jeg mener at den vingen der ikke hører hjemme på noe annet en japanske biler ass!! duger bedre som fotstøtte ved dassen eller noe.. no offence!! HAHA :D Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg