thofte Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hei! Bra forum dere har her! Jeg er fullstendig klar over at dette virker som et dumt spørsmål for MANGE av dere, men mine kunnskaper om montering av deler på biler er heller svært lave (ta det til betraktning) :) Til poenget: Har tenkt å bestille nye baklykter til min Golf (-94), har bestemt meg for CrystalEdge (JAJAJAJA halve Norge har det ;D), men er usikker på hvordan dette monteres.. Er det bare å koble av det bakdekselet som pærene er festet i, løsne skruene som da kommer frem fra selve baklykten, deretter sette på de nye baklyktene og dekselet, og voila? Eller følger det med et nytt bakdeksel så jeg må flytte pærene over på det nye osv? Hva med ledningene da som er festet i det gamle bakdekselet? Håper på mange fornuftige svar =) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det er plug n play og skifte dem. Av med dekselet hvor pærene sitter, ut med de 3 skruene som lykta er festet i og samme måte når du skal skru dem på :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Riktig som RedLightning sier. Er bare å plugge av, skru ut skruene, hive på den nye lykten, skru inn skruene, plugge i pluggen, og voilà. Du har ikke noen bildet av dyret ditt da? happyhappy Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hehe, glimrende! :thanks Har ikke bilder på PCn akkurat nå, men skal vel klare å hive ut et par til dere etter hvert! :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Har du en skralle og 10 minutter, så er det done deal.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ser for meg ut som det er festet et gjengestag eller en skrue i hver lykt, og disse går inn i bilen og blir festet der med en låsmutter. Eller? :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Stemmer kremt Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg