kremt Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Med mye suppe, hva mener du? hvor mye stiger forbruket? Det vet jeg ingenting om, men det henger jo sammen med kjørestil og slikt :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Vekt spiller jo også en rolle da, min veier 1195 med fører, sikkert en del lettere dere som har TDK. Rundt 30kg mener jeg.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Rundt 30kg mener jeg.. Da merkes det ikke. Er vel rundt det som intercooler med slanger veier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg