xanakor Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 som overskriften sier: planer! ikke sikkert at dette blir noe av, men ettersom jeg er født og oppvokdt med amcar så er det heller ingen umulighet! det jeg tenkte på er seff en 6,6 liter, etter jeg så: smokey and the bandit for første gang når jeg sikert var 5 forelsket jeg meg i den bilen. at det er en 6,6 liter er ikke et must, men karosseriet må være det samme som i filmen. en annen ting jeg tenkte littegranne på er litt motivlakkering på bakluka, se for dere et bilde av burt reynolds fra filmen, med hatten og det hele... hva tror dere? som sagt, bare planer, men ikke nå umulighet! mvh stian grønvold Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Høres bra ut det! Si ifra hvis du har bestemt deg helt så kan jeg hjelpe deg med å finne riktig bil Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyota9 Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 det er ein 87 orginal gta me digitale spedometer, 350 tpi. ha skifta polyforinger, starter, dynamo,vannpumpe, bensinpumpe. det som ikke er orginalt er felger, cdspiller, eksosanlegg. huff æ får itj te å legg inn bilder?? tungvint..... http://biltorget.no/annonse.asp?ID=82004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credit Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 det er ein 87 orginal gta me digitale spedometer, 350 tpi. ha skifta polyforinger, starter, dynamo,vannpumpe, bensinpumpe.det som ikke er orginalt er felger, cdspiller, eksosanlegg. huff æ får itj te å legg inn bilder?? tungvint..... pris? link til eventuel annonse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg