fribbern Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hei. Jeg dro av listene på siden av bilen min. Og da ble det jo noen limrester etter listene. hva skal jeg bruke for å ta bort de restene? Takker for all den hjelpen jeg kan få. Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er vell ikke akkurat første posten om det. Sitrusrens er det beste å bruke til slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 ok, takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 viskelær Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Sitrusrens og la det virke litt før du begynner å gnikke... Så polerer du over med autoglym paint renovator når du er ferdig. Dette for å fikse eventuell matting i lakk etter gnikking og jevne ut fargeforskjell mellom der listene har stått og resten... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg