silvergti Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Noen som har?? til golf 2 GTI 16v.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Du er klar over at det ikke bare er å bytte instrumentet? Mener jeg har hårt at du må bytte noen sonder og følere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jeg har digifiz speedo, men de går ikke lenger en til 7rpm uansett. å vis du ikke har ferdig opplagt ledningsnett, så må du bytte hele ledningsnettet til digifizen, noe jeg forsto på en kamerat av meg at det var VELDIG mye jobb! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Man må ikke bytte ledningsnett. Cheron her på forumet monterte i sin 16v, han bygde om ledningsnettet. Han fikk dog aldri tankmåleren rett, noe som er problemet når man bygger om slik. Jeg er for øvrig interessert i å bytte komplett ledningsnett m/tankmåler og TO halvdefekte digifiz til 16v (8k rpm) mot speedo og komplett ledningsnett til KR. Instrumentene kan sikkert fikses, en her på forumet som gjorde det med sitt. Jeg har bare ikke ork. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jeg fikk fikset mitt og det funker bra nå.. det er ikke så avansert at de gutta som skrur på 40" plasma`er ikke skjønner hva det går i.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 å jeg fiksa hele mitt selv:) mitt var deffekt da jeg kjøpte den,så fikk jeg kjøpt ett av en på forumet, å mekka det sammen selv:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg har digifiz, orginalt i bilen. Men får opp alle kontrollampene, men ingen ting i det digitale displayet, har forsøkt loddet alle loddepunktene inn fra stikker til kretskort, uten hell..... Så hvis noen vet om digifiz som går til 8000rpm, si i fra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Roger: har du sjekka ebay.de? F.eks HER Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jepp, Housey, sjekket ebay.de også .com Men er et som går til 7000rpm, kan jo sikkert bruke det også, men sku nesten hatt til 8000rpm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 halvdefekte digifiz til 16v (8k rpm) Hvor mye/er defekt på dine? kanskje jeg kan bygge et som funker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Klarer seg med 7000 rpm da. Motoren sperrer jo like over 7200 uansett. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Roger: trykk på linken.. det er 8k rpm :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 er jo ulovelig og dra en motor opp til so mye og da! :P og som KaldBlod sier, den sperrer på 7200! og du ligger jo aldri oppe ved sperra da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 om du får opp varsel-lamper men ikke noe annet så er det samme feil som min hadde. en sony-tv-rep-kar her i bergen fikset min. byttet noen smådeler og fikk driten til å funke. jeg måtte ut med noen cash for en på ebay.de og den funket faen ikke en gang. men det jeg hadde+det fra ebay ble ett fungerende Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 og du ligger jo aldri oppe ved sperra da? å? :pimp Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg