Gå til innhold

Ny Cupra R-eier.

Ranger emnet


Rool

Anbefalte innlegg

Fikk tak i en Cupra R for en måneds tid siden. Har gått å siklet på en slik leeenge, og etter å ha hatt en kjempebra Leon 20VT så var ikke valget vanskelig når den eneste? gule endelig kom for salg... Jeg skal få tatt litt bilder etterhvert og legge ut.

Det er en 2003 mod. gått 60 000km.

Den har tidligere gått i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i en Cupra R for en måneds tid siden. Har gått å siklet på en slik leeenge, og etter å ha hatt en kjempebra Leon 20VT så var ikke valget vanskelig når den eneste? gule endelig kom for salg... Jeg skal få tatt litt bilder etterhvert og legge ut.

Det er en 2003 mod. gått 60 000km.

Den har tidligere gått i Oslo.

 

 

Kult at det ikke bare går i golf lenger hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja... Så den grønne går altså her i byen. Har bare sett den et par-tre ganger, så jeg trodde den gikk litt utenbys. Knall farge du har i alle fall. Jeg liker den:)

Det er jo ikke så mange slike å se. Greit å ha biler det ikke går tusenvis av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på kv.sletta

Artig bil, er veldig fornøyd..... kunne vært litt mer trøkk...:)

Fargen er litt skrikende, hadde jeg kunne valgt ville jeg nok hadd en litt mer usynlig farge, kan ikkje gjøre mye galt før onkel politi ringer på døra:):coplight

Mener jeg så deg ved vekta i tromsdalen for en stund siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mere trøkk? Hehe, 150 dieselhester burde jo gjøre susen, i alle fall dersom din går "ekstra" bra:)

Kan nok stemme at jeg har vært ved vekta. Traff deg ved Troms kraft for noen uker siden, da var det en kompis av meg som kjørte. Så det ble ingen hils...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du flere bilder av bilen? Planer og å gjøre noe sprell?

 

Bilen er inne til lakkbehandling nå, samtidig som jeg får fikset litt steinsprang. Så da passer det fint å få tatt noen bilder til helga...

 

Den forrige bilen jeg hadde modifiserte jeg en god del, men denne har jeg tenkt å holde helt strøken bare. Mest fordi at den er såpass sjelden og spesiell. Såvidt jeg vet, ble det bare solgt 4 stk. Cupra R i Norge. To røde, en sort samt min gule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gratulerer med KONGE-bil!!

 

Er det du som har lagt ut på bilgalleri.net nylig også?

 

Kanskje vi sees på ACR gutter...

 

 

Takk for det:)

 

Ja jeg la bilen ut der i går.

 

Vi har tidligere hatt litt e-post kontakt mens jeg hadde den forrige bilen min, Zamot. Bl.annet om stab.stag, lakkering av lister ++. Forrige bilen var en 20VT.

 

Jeg er meget fornøyd med bilen, føler (i alle fall foreløpig) at den ikke trenger noen videre modifikasjoner. Den både ser og kjennes bra ut som den er.

 

Hadde vært moro med en tur på ACR ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår