Gå til innhold

Mini RC (Verdens minste radiostyrte biler)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by speedfile

fikk min mini(den heter vel rover som modellnavn på racetin.no) i går, så stakk jeg og kjøpte loddepenn og loddetinn(aldri lodda før) og satte i gang med å montere rele og 30kmt motoren, gikk helt fint, ganske enkelt.. digg å kjøre, men tror jeg må skaffe nye felger med skikkelige dekk, for den spinner bare

 

Men dette var rett og slett RÅTT, skaff dere en slik en folk.. anbefales.

 

Du fikk den såpass fort ja ;)

Jeg sendte den vel på onsdag tror jeg.. Skal si posten har fart på tingene...

 

Kjekt å høre at du er fornøyd!

Skal du lakkere og sånt også? Evt. bygge om på andre måter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når jeg får de forb***a pengene mine skal jeg sikkert ha de hvite 5-spoke felgene, akslingsett, scoop, svingarm og stag av metall(de orginale tåler ikke en dritt fant jeg ut, skjeiv d-lux) og muligens den 60kmt motoren..

 

har forresten tatt av klistremerkene, planer om å få på noe skikkelige rally saker.. så har jeg "senka den ørlite grann" filte ned de "stolpene" som står fra karosseriet ned til "ramma", de der karroseriet er festa.. store planer.. :D:D:D:D

1996 BMW 520i

x 1992 VW Passat stv

x 1984 Opel Senator 3.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by speedfile

men den motoren her ble litt kortvarig, bilen stoppa nettopp etter å ha "fjuska" litt når den kjørte.. åpna opp motoren og ser at "motorkontakten" på den ene siden var helt svidd av.. :(

har du motorkontakter SunnyGTi2.0?

 

Har dessverre ikke motorkontakter løst :(

 

Skjedde dette bare når du kjørte med den? Har du bygget om noe selv (utenom de delene som fulgte med)? Noen synlige kortslutninger noe sted?

 

Det hadde vært greit om du kunne tatt bilde av det og sendt det til post@racetin.no så jeg kunne sett hvordan det så ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår