xiancorp Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Søstra til en kompis av meg var i Bergen for noen dager siden, og da så hun visst en UTROLIG fet bil.. P.S. Hun er IKKE bilinteressert... Iallefall, hun mente det var en Audi. Sedan karosseri. A4 eller større. Rød med noe "lignende flamme-lakk" på sidene (ala Fast & Furious, det var det hun sammenligna den med). Reklame for et eller annet bil-firma i bakvinduet (?) VEEELDIG grom lyd... Den spytta flamme når typen starta opp.. Prøve-skilter. Noen som har sett denne bilen eller vet noe om den?? Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Walter_Melon En kamerat av meg skulle forklare hvordan den nye bilen til typen til ei vi hadde som vikarlærer på ungdomsskolen så ut for et par uker siden. Dette er også en som ikke har peiling på bil. Den var: - "Jææææææævlig fet" - "Sånn fet lakka så den skifta farge ettersom hvilken vinkel du så den fra... Akkurat som den gamle mobilen til Ragnar." - "Så hadde den jææævlig svære blanke dekk." - "Og en svææææær spoiler." - "Den så jævlig high tech ut egentlig." - "Ikke så veldig stor egentlig.." - "Tror kanskje det var en am-car, for den hadde sånn bulk på panseret." - "Når den stod på togstasjonen så var det dritmange som glana på den." Det viste seg at det dreide seg om den her: Hadde du gjetta deg til at det var en Mazda? :rolleyes: skjønte du ikke det engang du a!;) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Så det var ikke en lada samara:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Jostein Så det var ikke en lada samara:eek: Ikke diss samara a, da sender jeg homeboyza mine (Mc Kurdah) på deg! En kamerat har samara med viper striper og masse annet jalla stasj på :D Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Selv om dette er off topic, prøv å finne ut hvilken bil det begynte med? Rimelig sikker på at det var en Audi...var iallefall ringer på den :) Så visst splitter ny ut også.. Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 hmm skal grave litt arkivet mitt;) Kanksje jeg finner den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg