hardcore86 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hei sann... kunne noen please hjelpe meg med farge valg på min caddy pickup... legger t bilde av en annen caddy pickup siden min står under pressending uten lakk.. men skal ha en todelt løsning med eplegrønn og matt svart... legg eple grønn øverst med deling ca ved lista midt på karoseriet.. hadde vært kjempe fint å få hjelp til dette.. bilen min er uten dør handtak og liste grop midt på karoseriet , så fint om dere tar bort dette også... takk takk bilde av intriøret så dere ser sånn ca grønn fargen Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 rask modd oppdatert... fjernet dørhandtak og midtstripe listen :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 takktakk P.S.P. kan noen gjøre d samme.. også omvendt.. grnt nederst ... mattsvart øverst.. tror dette kan bli ganske nice på en gammel caddy Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Like this :D Tok den andre veien å, siden jeg var i gang Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Grønnfargen må absolutt øverst :well Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 siden bilen faktisk heter blackfuck, saa lagde jeg en hvor andre delen faktisk er svart, istedefor r0d/brun Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 siden bilen faktisk heter blackfuck, saa lagde jeg en hvor andre delen faktisk er svart, istedefor r0d/brun takk for den... passer knall bra sammen fargene altså... ser bølletøft ut.. ser ut til at jeg går for disse fargene.. takk for all hjelp... Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg