morty83 Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 flere bilder noen?? Gjerne av min :) A4rn som vant Peoples Choise ! Dette er de bildene jeg er mest fornøyd med. (Har ikke fått redigert dem, så bildene er som de er) Sender gjerne et bilde i fullt format hvis du ønsker. Har kanskje flere bilder av en av bilene. Så si fra hvis du vil se noen flere bilder av en bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadence Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Noen som vet om/når det kommer reportasje fra treffet?? Stod ikke en dritt i avisa om treffet. MaxPower skriver vel litt om det i bladet? Siter Porsche 911 C2 Subaru Legacy Outback Sommertreff Crew http://www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Noen som vet om/når det kommer reportasje fra treffet?? Stod ikke en dritt i avisa om treffet. MaxPower skriver vel litt om det i bladet? Det kommer i bladet som er ute i oktober, vi rekker dessverre ikke å få det med i septembernummeret. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Det kommer i bladet som er ute i oktober, vi rekker dessverre ikke å få det med i septembernummeret. kommer det noe på sidene deres om treffet ? :): Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 kommer det noe på sidene deres om treffet ? :): Jepp, samtlige bilder som ble tatt på treffet kommer også ut på nettsidene våre, http://www.maxpower.no, etterhvert. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 pent. flere kjentbiler der=) jeg fikk desverre ikke annledning til å komme. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg