VwDude Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 husker jeg totalt feil eller var det noe med at jeg ikke kan bruke 5 trinnskasse fra golf 2 i golf 1? noe med fester ellerno? har jo hele 4 gir i min og ca turtall på 4000:P i 100 Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 G2-kassene passer, dersom du bruker festene fra Einser, naturligvis. Dersom du har en 4 trinns i bilen din og skal sette inn en 5 trinns må du ha det venstre festet fra en Einser med 5 trinnskasse. Boltinnfestinga er nemlig helt forskjellig. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 oki.. takk for svar.. da er det vel bare å oppsøke et feste da:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg