avantgarde Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Vi har en gammel 94 modell Passat stv som barnehagebil. Denne har sentrallås, men plutselig tok sentrallåsen kvelden. Hva kan dette skyldes, og hvordan kan det fikses? (Det er selvsagt ikke en sikring) Takk! :) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Er sikkert pumpen som har slått seg vrang. Ta en titt på den, ellers kan det være styringsenheten på låsen som er blitt fuktig, ta og tørk den og se om det bedrer seg. Pumpen mener jeg ligger i bagasjerommet, og sentralenheten lurer jeg på om ligger under innermatten på førersiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg tittet på det som jeg tror er pumpen, som ligger under luftfilteret. En bilelektrikker må nok måle, for det er jo ikke mulig å se noe. Sentrallåsen har ikke virket på mange måneder. Skal titte på sentralenheten. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg tittet på det som jeg tror er pumpen, som ligger under luftfilteret. En bilelektrikker må nok måle, for det er jo ikke mulig å se noe. Sentrallåsen har ikke virket på mange måneder. Skal titte på sentralenheten. ingen pumpe som er under luftfilterboksen, det er kullfilteret for bensindamp. sentrallåspumpa ligger på venstre siden bak venstre hjulhus inne i bagasjerommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg antok at pumpa og fordelingskammeret til sentrallåsen lå i bagasjerommet. På høyre side baki der, under den andre lille luka ved siden av reservehjulsbrønnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg kunne ikke se noen sentrallåsdeler i bagasjerommet, men jeg skal se en gang til neste gang jeg ser bilen. Takk for gode råd! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg kunne ikke se noen sentrallåsdeler i bagasjerommet, men jeg skal se en gang til neste gang jeg ser bilen. Takk for gode råd! Du tok vekk deksler og slikt sant? Kan hende det ligger godt skjult dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg