sInnzYk Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Kunne kanskje vi blitt enige om noe?? Honda Civic VTi, 164 Hk..Meget billig i drift og meget bra stand! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1132173 civicen er pen den ;) kunne vært int.. men jeg har ikke råd til noe i mellom som sagt før :\ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Intresert i Celica T16 , Audi 80 , Granada , eller Merce , evntuelt båt ??? hehe.. har mye rart å bytte imot, som du eventuelt måtte se selv hvor mye du eventuelt ville hatt mellomlegg på :cool: kan du legge ut bilde av celicaen? og audien? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 er int i en pen golf 3 også Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 kunne dette vært noe??billig og kjøre med.... hehehe:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=122176 Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 kunne dette vært noe??billig og kjøre med.... hehehe:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=122176 den var jævla fet :) men blir alt for stor for meg desverre Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 den var jævla fet :) men blir alt for stor for meg desverre hehe for stor?? hva mener du.. er jo knall bil da..hehehe... sa jeg at den går billig på diesel....heehehe..:well Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe for stor?? hva mener du.. er jo knall bil da..hehehe... sa jeg at den går billig på diesel....heehehe..:well hehe, ja den er fet :) men jeg vil ikke ha så stor bil :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe, ja den er fet :) men jeg vil ikke ha så stor bil :P hehe oki da..... si ifra om du ombestemmer deg da:) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe oki da..... si ifra om du ombestemmer deg da:) den er grei vettu :) hadde vært topp bil om 5-6 år :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 opp igjen :) forreste bytta dempere bak, nye gule koni sport har også skifta bremseklosser:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 En kamerat av meg vil helt sikkert kjøpe den, om du bestemmer deg for en pris. Han er på utkikk etter corrado, og ringte på en sort en her om dagen. Den var desverre nettopp blitt solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 En kamerat av meg vil helt sikkert kjøpe den, om du bestemmer deg for en pris. Han er på utkikk etter corrado, og ringte på en sort en her om dagen. Den var desverre nettopp blitt solgt. du har pm Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Golf 3 gti? kan d være interessant? Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 eller kanskje 98mod 1.4is Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Golf 3 gti? kan d være interessant? kom med noen bilder :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg